Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ingelezen via internet wink is niet zelfde hé

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

• Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Heb nu zelfs ook geen nu en na op de nederlandse zenders.. cry Tot vorige week gaven deze wel nog een hele dag door.

Wanneer gaat deze luxe terug gewoon werken? Geen info te vinden op TVV. Dat ze hun klanten hierover inlichten zou een hele verbetering zijn. wink

software vernieuwen => geen nieuwe software gevonden.

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Geplaatst:

vandaag zit er een brief in de bus ivm frequentie verandering enz enz, staat ook te lezen " TV VLAANDEREN ZAL ZEER BINNENKORT MET ENIGE TROTS HAAR VOLLEDIG VERNIEUWDE ELEKTRONISCH PROGRAMMAGIDS AANBIEDEN " bla bla bla bla bla bla

dus nog efkes wachten misschien ?????

en inderdaad hadden op de nederlandse kanalen ook geen epg meer gisteren zelfs teletext liep mis, na afzetten toestel en terug op te starten was de teletext wel verholpen echter geen epg meer

is een luxe probleem dat wel zeeeer storend is

niks aan te doen

echostar pvr 5020 / maxtor 6l08opo 80 gb

triax 78

module canal digital met NL kaart ( groen )

module Canal Digital met TVV

Geplaatst:

Vandaag een mailtje gekregen van TV-Vlaanderen in verband met de EPG problemen bij Arion-toestellen:

"Wij danken u voor het vertrouwen dat u in TV VLAANDEREN hebt gesteld en helpen u dan ook graag verder. Daarbij moeten wij helaas opmerken dat er voor de Arion toestellen inderdaad een probleem is opgedoken bij de EPG. De oplossing van dit probleem bestaat erin een nieuwe software versie te downloaden, die zo spoedig mogelijk beschikbaar zal worden gesteld door de producent."

Ze helpen me graag verder maar de oplossing die moet nog gemaakt worden. Laat ons nu hopen dat dit dan ook spoedig zal gebeuren zodat wij Arion-gebruikers ook weer onze EPG kunnen gebruiken

Arion AF-9300 CD met originele TV-Vlaanderen Cam en Aston 2.18. Visiosat Bisatellite G4 QUADRO.

Geplaatst:

Dat bericht heb ik ook gekregen.

Ik vind 't wel triestig van TVV om een nieuwe EPG te lanceren terwijl die nog niet op alle goedgekeurde ontvangers werkt.

Naar 't schijnt zou de nieuwe Arion software OTA verschijnen. Helaas heb ik met m'n ontvanger niet de optie om een software-update te doen via satelliet. M'n ontvanger is wel goedgekeurd, veronderstel ik, aangezien het TVV & CDS logo verschijnt na een power off/on en de fastscan mogelijkheid ondersteunt. Iemand een idee in welk menu je dit kan terugvinden?

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Brambo's
Ik vind 't wel triestig van TVV om een nieuwe EPG te lanceren terwijl die nog niet op alle goedgekeurde ontvangers werkt.

Het probleem van de Arion heeft niets te maken met de vernieuwde EPG, maar alles met de transponderwissel.
Van die vernieuwe EPG zal je op de Arion trouwens niets merken, die is enkel voor de Philips DSR22xx en de Thomson ontvangers.
Geplaatst:
Origineel bericht van: redneck eyeball

Het probleem van de Arion heeft niets te maken met de vernieuwde EPG, maar alles met de transponderwissel.
Van die vernieuwe EPG zal je op de Arion trouwens niets merken, die is enkel voor de Philips DSR22xx en de Thomson ontvangers.

De supportdesk van TVV beweerde nochtans dat dit niets te maken had met de transponderwissel. Ik had 't hen trouwens gevraagd of het daarmee te maken had. Zij zeiden dat 't met de nieuwe EPG te maken heeft.
In ieder geval: 't werkt niet meer op de Arion ontvangers.

• 2 weken later...
Geplaatst:

dus, als ik het hier zo allemaal wat nalees, is het normaal dat er op ogenblik geen EPG is op nederlandstalige posten,? wat ik dus voor heb... op meeste andere posten gheb ik wel EPG behalve vlaamse en nederlandstalige.

Geplaatst:

al en maand deze problemen, TVV laat niets weten, wordt er aan dit probleem wel gewerkt??

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Geplaatst:
Code:
al en maand deze problemen, TVV laat niets weten, wordt er aan dit probleem wel gewerkt??

Weet iemand of er wat schot in deze zaak komt want zonder die EPG begint TV Vlaanderen flink op mijn sysreem te werken. crazy

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:
Origineel bericht van: redneck eyeball
Dat het lang duurt ligt niet aan TVV maar aan Arion.
Zij moeten hun firmware aanpassen. En zo'n dingen kunnen al eens even duren.

Hier ben ik 't maar gedeeltelijk met je eens.
Ik vind het een beetje jammer dat TVV plots die EPG wenst te veranderen zonder voldoende rekening te houden met alle goedgekeurde ontvangers. Sinds die verandering krijg je met de Arion ontvangers enkel meerdaagse EPG op de Nederlandse kanalen (of die van CDS afkomstig zijn) en niets meer op de TVV zenders.

Wat ik nog vervelend vind, is dat TVV beweert dat m'n ontvanger nooit goedgekeurd werd door hen. Nochtans komt 't logo met "goedgekeurde ontvanger voor CDS & TVV" wel zichtbaar na een koude start. Begrijpen wie kan...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Brambo's

Ik vind het een beetje jammer dat TVV plots die EPG wenst te veranderen zonder voldoende rekening te houden met alle goedgekeurde ontvangers.

Dat de EPG het op sommige ontvangers niet meer doet heeft niets te maken met de EPG die door TVV wordt uitgestuurd, maar met de transponderwissel.
In jouw ontvanger zitten de gegevens van de oude transponder vast ingebakken. En op de oude transponder zit geen epg meer.

De meeste ontvangers kijken gewoon naar de transponder waar ze op afgestemd zijn, en niet naar een ingebakken tabel.
Vandaar dat die firmware dus moet worden aangepast, met de nieuwe transpondergegevens.
Geplaatst:

en momenteel op de oude transponder op canvas een balk vanboven met melding van verhuis wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen