TokeMUp Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Origineel bericht van: Xady Blijkbaar is de EPG weer naar de haaien.. Ik zie alleen nog het huidige programma en het volgende. Dit op al de zenders die EPG hebben. Het heeft even goed gegaan, maar nu ???? Dacht even mijn favorieten voor deze avond klaar te zetten voor opname. Welk toestel zie mijn onderschrift. Hey, Helpt het bij jullie niet, door de tuner een aantal minuten af te stemmen op bv NED1. Op die transponder zit namelijk de EPG van CD en TVV. Ik stem daar dagelijk een aantal minuten op af en dan zie je letterlijk de EPG vol lopen tot 4 dagen ver. Daarna staat de EPG van de Vlaamse zenders ook vol. Ik gebruik een Dreambox. Ik ga er vanuit dat een tvv goedgekeurde tuner dit ook kan. succes mvg
Xady Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Origineel bericht van: TokeMUp Ik gebruik een Dreambox. Ik ga er vanuit dat een tvv goedgekeurde tuner dit ook kan. succes mvg Nee wij hebben een echte goedgekeurde ontvanger, die kan dit niet Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD
Brambo's Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Tjonge, tjonge, hoe lang gaan die EPG problemen nog duren bij TVV? Net nu er zo goeie series zijn, loopt 't terug mank. Erg vervelend om je PVR in te stellen. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Brambo's Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Ondertussen zijn we al een week verder en op m'n Arion heb ik nog steeds geen meerdaagse EPG bij Tv Vlaanderen. Hoe zit het bij jullie? Op dreamboxen zou 't wel werken, denk ik, maar deze hebben internet waarschijnlijk als bron. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Gast MVH 1963 Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Hallo, ben hier wel nieuw maar bij mij werkt EPG wel Heb een ARION 9400 geen tvv goedgekeurd model. Er zit een Aston duocam in. En geen enkel probleem. Misschien toch iets met de CD versie aan de hand? Mvg marc
Brambo's Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Dag Marc, Bedankt voor je antwoord. Voor alle duidelijkheid, jij krijgt dus EPG voor de komende 2 dagen. Bij mij krijg ik helaas enkel het huidige en volgende programma te zien. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Xady Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Hier soms wel even epg wel niet echt goed leesbaar bibberd.. Op Nl weer geen EPG Ook zelfs niet meer de info die normaal bij elk programma staat. Lang leve de goedgekeurde ontvangers bij TVV. Koop deze zeker als je geen behoefte hebt aan een degelijke programmagids. Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD
redneck eyeball Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Origineel bericht van: Brambo's Ondertussen zijn we al een week verder en op m'n Arion heb ik nog steeds geen meerdaagse EPG bij Tv Vlaanderen. Het probleem wat er geweest is met Arion is al enkele weken opgelost hoor. Je moet wel de nieuwe firmware installeren. Stond op de TVV websitehttp://www.tv-vlaanderen.be/pid_CM42.asp Hier met Arion 2980, 9300 en 9400 werkt het prima.
Brambo's Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Ok, als je met 3 Arions terug meerdaagse EPG hebt, dan ligt 't probleem ongetwijfeld bij m'n ontvanger dan. Die nieuwe software had ik immers reeds geïnstalleerd en alles werkte naar behoren. Helaas blijkt 't dat ik sinds een goeie week terug geen EPG meer heb. Ik vermoed dat er niets anders zal opzitten dan m'n harde schijf eens te formatteren want een koude start doet 't ook niet meer om een complete EPG te krijgen. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Xady Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Origineel bericht van: redneck eyeball Het probleem wat er geweest is met Arion is al enkele weken opgelost hoor. Je moet wel de nieuwe firmware installeren. Stond op de TVV websitehttp://www.tv-vlaanderen.be/pid_CM42.asp Hier met Arion 2980, 9300 en 9400 werkt het prima. Deze software update heb ik reeds geinstalleerd, zie daar ook voor een van mijn vorige berichten. Toen was ik blij dat ik eindelijk terug een ééndaagse EPG had. Nu dus weer sinds 1 september niet meer. Ja soms wel dan weer niet enz... Als jij met je 2980 wel epg hebt ??? dan vraag ik mij af of dit ook een goedgekeurde ontvanger is en welke soft jij draait.. En als dit echt zo is dan ga ik mijn ontvanger naar mijn dealer terugbrengen, daar de garantie nog loopt en het dus een slecht werkend toestel is. Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD
toeternitoe Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Met m'n arion 9300 CD heb ik toch ook problemen hoor.. desondanks de laatste versie van software... Is er iemand met een 9300 CD die GEEN problemen heeft en zo ja, welke software versie heb je gebruikt ? Van de laatste versie waren nl 2 versies.. ikzelf heb de Softwareversie 209B mét fastscan. VU+ Duo/Solo2- TVV/CD/TNT SAT 4 x Twin LNB (Astra 13/19/23/28) Triax 78 Cm
Gast MVH 1963 Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Hallo, met mijn Arion 9400 PVR geen probleem. is een niet CD versie met de duitse software. Mvg Marc
redneck eyeball Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Origineel bericht van: Xady Als jij met je 2980 wel epg hebt ??? dan vraag ik mij af of dit ook een goedgekeurde ontvanger is en welke soft jij draait.. 209B is de versie die ik heb.http://www.b o m beeck.nl/Service/Arion/index.html En die kan je op bovenstaande site vinden. (EDIT : heb er wat spaties moeten inzetten, want om één of andere reden is dit commerciëel) Wel niet vergeten om na de installatie van de firmware een factory reset te doen. En nadien de MHW epg in het menu opnieuw te activeren. En ook belangrijk is volgende procedure : Na factory reset kom je op voorkeuze 145 terecht. Druk op 1 Druk dan op OK en ga met het menu nu naar een zender op de Astra3 Nadien terug op 1 Pas nadien de eerste keer proberen de EPG op te starten. Dan begint hij gelijk met het downloaden van de EPG.
toeternitoe Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 @redneck Heb jij de versie met of zonder fastscan in gebruik op de 9300 CD ? VU+ Duo/Solo2- TVV/CD/TNT SAT 4 x Twin LNB (Astra 13/19/23/28) Triax 78 Cm
redneck eyeball Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Met fastscan, originele versie dus, geen import versie uit Duitsland of zo. Dat op die boxen de epg niet werkt kan ik wel aannemen, die waren dan ook niet voor de Vlaamse markt bedoeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen