Ga naar inhoud

HD ontvanger DSR 7121

Aanbevolen berichten

Gast ronaldsat
Geplaatst:

weet toevallig iemand de instellingen van deze ontvanger? ik heb heb net gekocht maar hij wl het canaldigitaal pakket niet inladen. wqat zijn de freqeunties en symboolrate enzo?

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: ronaldsat
weet toevallig iemand de instellingen van deze ontvanger? ik heb heb net gekocht maar hij wl het canaldigitaal pakket niet inladen. wqat zijn de freqeunties en symboolrate enzo?

Normaal gaat dat als je de ontvanger aanzet vanzelf.
Hij gaat de eerste installatie uitvoeren en vraagt eerst welke taal je wil hebben en dat gaat hij scannan.
Via menu > instellingen >satellietontvanger > uitgebreide instellingen (1234)> nieuwe zenderlijst inladen.
Voor de rest kan je aan de instellingen niets veranderen.
Als je geen signaal hebt zou ik de LNB of DiSEqC switch maar eens nakijken.
Als je losse switch en LNB gebruikt en geen Canal Digitaal LNB zou ik de kabels van Astra 1 en 3 eens omdraaien.(A-B B-A)
Ik neem tenminste aan dat de schotel goed staat.
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Een update om tal van bekende problemen op te lossen zal er wel komen, maar vooralsnog laat die nog iets langer op zich wachten gezien het bericht va CDS aan de dealers:

Citaat:

De aangekondigde software-update voor week 27 zal deze week nog niet worden vrijgegeven.

Er is besloten om de introductie uit te stellen zodat met deze softwareversie meer bugs opgelost worden. Na de update blijven enkele minder kritische bugs over, die in de komende periode opgelost zullen worden.

In week 28 test CanalDigitaal de nieuwe update en de verwachting is dat de software-update uiterlijk in week 29 vrijgegeven zal worden.

Wij houden u op de hoogte via de dealernieuwsbrief.

Gast FutureCow
Geplaatst:

Waarvoor zijn de USB en Netwerkaansluiting precies voor?

• 2 weken later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: dreamlover7020
ik heb een stabmotor hoe kan ik schotel laten draaien?

LOL

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Geplaatst:

vandaag apparaat teruggebracht naar winkel, superinstabiele ontvanger. motor aansturing kan ie niet aan.hangt snel vast bij het zappen etc.

ik hou het maar op een dreambox,spaar effe door en wacht op de dreambox dm8000.

Geplaatst:
Origineel bericht van: dreamlover7020
vandaag apparaat teruggebracht naar winkel, superinstabiele ontvanger. motor aansturing kan ie niet aan.hangt snel vast bij het zappen etc.

ik hou het maar op een dreambox,spaar effe door en wacht op de dreambox dm8000.

Dat is appels met peren vergelijken, Dreambox is geen ontvanger voor de gemiddelde leek.Mijn Philips DSR7121 is echt niet instabiel en doet het op 1 vastlopper na laatst wel altijd.
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb hem na enige weken omgeruild. Was het apparaat meer dan zat. Inmiddels heb ik een ClarkeTech 5000. Wat een opluchting.

Bigbro

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen