Ga naar inhoud


Philips DST 5816


Gast

Aanbevolen berichten


Ik heb bijna alle Philips-topics gehad, maar 1 ding begrijp ik niet goed. Is de Philips6072NL fw patch (+TAQ) ook de juiste firmware voor in de DST 5816. Of is hiervoor een 5816NL patch of zo nodig ?? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

lees de firmware van de 5816 uit met bonnysecaboxer. In de firmware staat ergens het type deco dat jij hebt. In de readme staat als ik het goed heb de uitleg. Let op: dit is niet geheel zonder gevaar. Een stroomstoring tijdens dit (ongeveer) 5 uur durend proces kan je deco buiten westen slaan.<P>Suc6<P>Nitwit

Link naar reactie
Delen op andere sites

VAN DE dst5816 bestaan verschillende versies. de 'oudste' ervan (03G) kan helaas nog niet gepatched worden. Er zijn bij mijn weten nog geen apps daarvoor. Deze versie heeft 1.5mb flash en andere geheugenmap ipv 2mb bij de niewere. <P>Enige app dat werkt zijn sommige functies van declink versie .97 of hoger, met de juiste instellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,<P>bij de 5816 moet je kijken naar je uitvoering<BR>bv 5816/23a bij deze is de 6071 software de goede,<BR>trouwens als je de lookerflasch prog gebruikt geef hij voor dat hij begin of de software de goede is of niet,<BR>en de totale tijd van progr. is +- 1h15min <BR>suc6<BR>falonso

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een dsx 7071, als ik hier met bonnyboxer de firmware van probeer uit te lezen krijg ik de melding:unexpected string lengthexit_servicemode:unexpected stringlength. Voor ik ga branden wil ik toch wel zeker weten dat ik de goede firmware heb. Iemand anders dit probleempje al gehad?? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...