Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast lucainfr
Geplaatst:

Die technomate heeft voor mij als voordeel dat er ook DVB-T opzit, dat zie ik bij geen van de anderen, zie ik dat goed??

Het ding is volgens mij ook niet zo makkelijk te krijgen in Nl, klopt dat ? (ik ben niet zo bij wat betreft sat winkels)

• Moderator
Geplaatst:

Goedemorgen, welkom om dit forum.

Ik begrijp je posting niet helemaal.

Om je te kunnen helpen zul je iets duidelijker moeten zijn.

Je wilt kennelijk iets weten over een Technomate ontvanger.

ik heb net in internet gezien, dat technomate meerdere modellen maakt.

Kun je het typenummer opgeven, zodat we weten welk type je bedoelt?

Verder is het van belang dat je aangeeft wat je ermee wilt zien, i.v.m. de gebruikte coderings systemen die er in europa gebruikt worden.

Met vriendelijke groet

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Gast lucainfr
Geplaatst:

beetje dom... ik bedoel de technomate 6900, (nr 1 van de HD lijst) die dvb-t is voor TNT (frankrijk) verder moet er een aston seca met cds kaart in.

(mijn echostar ad3600 is ingestort)

Geplaatst:

De Technomate is een kloon van de Clarke Tech 5000 combo die hier in Nederland wel verkocht wordt.

In Nederland hebben we ook al een aantal jaren DVB-T dus dat kun je gewoon proberen, je moet er dan wel een antenne aanhangen. smile

• Moderator
Geplaatst:

Er loopt hier ook een draadje over de 6800, dit zou dezelfde ontvanger zijn, maar dan zonder DVB-T tuner.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen