Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een nieuwe goede en vooral stabiele provider.

Aangezien in in limburg woon ben ik alleen aangewezen op @home of adsl via het kpn netwerk. Dus kies ik voor ADSL.

Echter zou ik graag wat ervaringen willen weten over welke aan te schaffen provider:

1. De dure XS4all met het fritsbox moden.

2. De goedkope orange, alleen ben ik erg huivering voor de lifebox.

3. Telford, aangezien ik speedlinq he gehad en deze al 2x is uitgevallen twijfel ik hieraan.

Graag advies cq bevindingen.

Mijn vereiste zijn: 1mb upload en 99,9 % uptime.

ivm CCcam smile

thanks

Vu duo2 met pli

Gast wanderer
Geplaatst:

Heb zelf een Fritz!box 7140 en moet zeggen dit is een toppertje...

Heb zelf Orange en zit nog steeds op de snelheidsverhoging te wachten... zie kassa...

Geplaatst:

Volgens mij is vraag 1 belangrijk is mijn telefoonlijn van goede kwaliteit en woon ik niet te ver van de centrale? Als dat het geval is maakt het volgens mij niet veel uit. Als je echter een slechte lijn hebt (voor ADSL) en geregeld de helpdesk nodig hebt dan raad ik je in ieder geval de firma Orange af. Ik heb helaas een jaar te maken gehad met de combinatie slechte lijn, vastlopend modem wegvallende verbindingen (inclusief telefoon) en dan heb je helaas niets te verwachten van Orange. Mocht je compuserve kunnen bestellen op jouw adres dan raad ik dat aan. Dat loopt via het Tisclai/Telfort netwerk maar de ondersteuning wordt gedaan door compuserve. Voordeel van het laatste is dat je als je de helpdesk belt mensen aan de lijn krijgt die het zelf snappen en die wat kunnen doen en dat is een hele verademing.

Geplaatst:

ik ben afgelopen december overgestapt van @Home naar Telfort.

ik was nl. bij @Homo vaker offline dan online.

Sinds ik bij Telfort zit ben ik sinds 6 december niet 1x offline geweest.

Ik maak gebruik van het Zyxel modem maar een Fritzbox 7140 werkt er ook prima mee (getest).

Compuserve heeft geen pop-mail (alleen imap), dit even ter info van hierboven smile

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

@merde,

Heb je telford via kpn of op hun eigen netwerk?

ik denk dat ik ook maar richting telford ga, ik hoop alleen dat het beter is dan speedlinq. (alleen heb ik begrepen dat speedlinq telford is geworden.......) maargoed uiteindelijk is het allemaal KPN. Maar kwaliteits verschillen zijn duidelijk merkbaar!

Vu duo2 met pli

Geplaatst:

Telfort = KPN

Telfort maakt echter gebruik van hunnie eigen netwerk (aan de VPI/VCI waarden te zien)

Speedlinq is ook Telfort, Planet Internet en Het Net worden dat ook in de loop van 2008

merDe

deze ruimte is te huur
Gast fatfreddy
Geplaatst:

en ik altijd gedacht hebben dat Telfort gebruik maakt van zowel het Tiscali netwerk als het KPN netwerk.

Geplaatst:

Dream-on ik heb hier al bijna 3 jaar Orange met de live box,en heb met het ding nog nooit problemen gehad .Dus ben ik wel te spreken over Orange en de live box.

Ik heb hier internet en voor niets bellen naar alle vaste nummers.Moet er wel bij zeggen dat de het inbellen rond de 4 cent kost,daarna is het gratis.

Dus ik ben er wel tevreden over.

succes met de juiste keus maken.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:
Origineel bericht van: rommelaar
Moet er wel bij zeggen dat de het inbellen rond de 4 cent kost,daarna is het gratis.

Tiscali doet niet aan starttarieven.
Dus ik bel 100% gratis naar vaste nummers.
Geplaatst:

Ik heb orange maar hier is het de laatste tijd alleen maar ellende ik moet het nog steeds op zeggen die bende

te lage snelheid en telefoon gesprekken zijn vaak niet te verstaan dus neem geen orange er zijn er hier meer die er over mee kunnen praten.

AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket

Geplaatst:
Origineel bericht van: fatfreddy
en ik altijd gedacht hebben dat Telfort gebruik maakt van zowel het Tiscali netwerk als het KPN netwerk.

Maar ja.. Tiscali is ook Telfort, dus KPN

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Gast fatfreddy
Geplaatst:

Tiscali is tegenwoordig inderdaad Telfort maar het ging mij er om dat er gebruik gemaak word van het netwerk wat onder Tiscali al bestond.

Geplaatst:

ben nu al sinds 2002 bij xs4all

heb denk ik enkel 1 maal problemen ondervonden toen ik van een eenpoorts pods alcatel over ging naar een 454 vierpoorts en intussen waren de logins gewijzigd.

maar altijd heel fijn en snel kunnen internetten

bijkomend voordeel van xs4all is dat je elk jaar goede veiligheids software krijgt (inclusief dus in de abonnementskosten)

ben nu adsl only bij xs4all en met het gratis 780 modem is VOIP ook nog eens lekker makkelijk en goedkoop.

dus nu met alle genoemde voordelen, betaal ik enkel nog 20,45/mnd voor internetten 24/7 en telefoneren.

(bovendien kun je op je fritzbox ook de CCcam draaien met smartmouse.

cheers

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:

Ben zelf ook nog zoekende,

Vast IP, telfort valt af?

Hoge upload, kan eigenlijk niks vinden boven de 1 Mb

Kom tot dusver bij Xs4all uit, net een snelheidsverhoging zag ik. Maar upload is weer beperkt tot 1 Mb, en vrij duur.

VU+ Duo2 - PrismCube

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen