Henksat Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Origineel bericht van: Harley4 Kom tot dusver bij Xs4all uit, net een snelheidsverhoging zag ik. Maar upload is weer beperkt tot 1 Mb, en vrij duur. Xs4all heeft per 1 april een snelheidsverhoging dpprgevoerd. Het basic is van 8 Mbits naar maar liefst 20 Mbits toe gegaan, Ik heb xs4all al jaren. Niet goedkoop, wel goed met alle bijkomende extra`s die ze bieden. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
NINjak Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Ik heb/had eerst een kabelmodem bij caiw (gingen data limieten invoeren), overgestapt naat xs4all, toen demon en nu dus weer xs4all (geworden). Ik gebruik absoluut niet alles van xs4all wat ze me bieden. Ik betaal(de) ook niet de hoofdprijs aangezien ze de mensen die van demon kwamen een redelijke deal hebben gegeven. Inmiddels zijn de andere abbo's met hun kosten en snelheiden ook op die prijs aangekomen. Je kan (veel) goedkoper per maand dat zeker alleen heb je dan bv. geen usenet server (nieuwsgroepen) en vast ip tot je beschikking. Altijd aan laten is geen zekerheid je op het zelfde ip blijft zitten want ik heb al te vaak gezien (op de zaak en bij anderen) dat het ip toch wijzigd. Ook zijn er providers die het niet toe laten dat je bv. een eigen mailserver draait! Waar ik best meer voor wil betalen is dat vaste ipadres, dat ik oa. een (mail)server kan en mag draaien, dat mijn downloads goed snel zijn en dat we goed kunnen gamen (lage ping op servers). Ook is de service en kwaliteit redelijk tot goed te noemen en kost de helpdesk bellen (als ze nodig zijn) geen extra centen p.m. De usenet server is leuk/makkelijk maar ik heb al jaren een bij een US provider (posts staan veel langer op de server) maar voor ander kan dat zeker een reden zijn om toch naar xs4all te gaan want het is wel een meerwaarde. Je krijgt waarvoor je betaald en als de 20 euro voor 20MB providers voldoende voor je zijn is dat mooi meegenomen.
WPW Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Zit al een poosje(sinds tele2) bij versatel en zeker niet ontevreden en je mag services draaien wat zeer lekker loopt. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Harley Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Inmiddels Xs4all lite 8/1 Mb aangevraagd, was toch voor mij de beste optie. VU+ Duo2 - PrismCube
WPW Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Mooi, wat me wel opvalt met de dieverse uploads is dat telforts upload snel instort, het 'test' hoger dan concurenten maar dat instorten is wel hinderlijk, iets wat ik niet ondervind met versatel (2x voip uit, 3x rdp uit, 1x teamviewer uit en nog capaciteit over). 1xvoip en 1xteamviewer over telfort en de echo/linktrailing is duidelijk te merken. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast fatfreddy Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Origineel bericht van: Harley4 Inmiddels Xs4all lite 8/1 Mb aangevraagd, was toch voor mij de beste optie. Ik zit ook aan XS4ALL te denken maar kom niet door de bestelprocedure heen huisnummer toevoeging word niet herkend. Dat XS4ALL Only is wel een interessant abonnement zeker met die voip van hun waardoor mijn vrouw voor weinig naar Marokko kan bellen..
Harley Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Klopt had ik ook. Als je op nu bestellen klikt, kan je wel een toevoeging invullen. VU+ Duo2 - PrismCube
dream-on Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Geplaatst: 11 april 2008 ik heb uiteindelijk ook voor xs4all gekozen: wel de duurste maar vlgs alles de beste. en gezien ik bel budget met VOIP buster ben ik achteraf toch vrij goedkoop uit: ik kan mijn kpn volledig opzeggen en de goedkoopste voip van xs4all is 0 euro. Dus die 9 euro voor bel budget bespaar ik me ook weer. en ik blijf bij voip buster. Dus het bellen blijft voor mij gratis. Vu duo2 met pli
Gast fatfreddy Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Origineel bericht van: Harley4 Klopt had ik ook. Als je op nu bestellen klikt, kan je wel een toevoeging invullen. Op nu bestellen kan ik het inderdaad wel maar dan kom ik als ik verder wil toch weer op de aanvraag adsl pagina waar het volgende staat geschreven :Bedankt voor uw keuze. Om er zeker van te zijn dat ADSL beschikbaar is op uw adres, volgt een extra controle. Deze bestaat uit verschillende verificaties. Dit kan even duren. en dan wil ie niet verder meer.
Harley Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Origineel bericht van: fatfreddy Origineel bericht van: Harley4 Klopt had ik ook. Als je op nu bestellen klikt, kan je wel een toevoeging invullen. Op nu bestellen kan ik het inderdaad wel maar dan kom ik als ik verder wil toch weer op de aanvraag adsl pagina waar het volgende staat geschreven :Bedankt voor uw keuze. Om er zeker van te zijn dat ADSL beschikbaar is op uw adres, volgt een extra controle. Deze bestaat uit verschillende verificaties. Dit kan even duren. en dan wil ie niet verder meer. Gewoon volhouden Hetnet heb me dr gelijk afgedonderd, en dat terwijl ik tot eind april nog betaald heb. Toch wel handig zo'n gedeelde internetverbinding op de mobiel, HTC cruise nu aan de laptop hangen. Nu maar hopen dat Xs4all een beetje vaart maakt. VU+ Duo2 - PrismCube
Gast fatfreddy Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Ik ben maar ff gaan bellen. Komt wel goed denk ik.Misschien dat ik ff zonder internet kom te zitten omdat Orange per 1 Mei afgesloten word maar ik kan wel ff zonder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen