NINjak Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Het is jammer dat "wij" allemaal gedwongen worden om Vista op/voor een nieuw systeem te nemen en niet meer voor XP te kunnen kiezen. Vista eet eenmaal meer cpu en ram maar dat het zoveel minder draait op een laptop (mogelijk niet alle) is wel heel vreemd. Een vriend van mij koopt zo'n gamers laptop en is ook maar gedowngrade naar XP om uiteindelijk veel beter te kunnen spelen (gewone programma's draaien wel goed). Hij had alleen problemen met de Mobile 8600 Vista drivers maar daar zijn gelukkig ook weer oplossingen voor. Nu weet ik wel dat heel veel mensen zeggen "hier draait het perfect, ik heb helemaal geen problemen" maar gamen is wel een voorbeeld dat je systeem tot het uiterste moet gaan. Er zijn zat programma's die gevoelsmatig zeker lekker/goed draaien omdat het oa. niet alles van het systeem vraagt en dus niet het gevoel geeft dat het allemaal "minder" draait. Doet me een beetje denken aan die systemen die als Vista compatible verkocht zijn maar eigenlijk niet voldoende zijn om het goed en zonder problemen te draaien (lopen geloof ik zelfs rechtzaken over).
Unetwork Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Geplaatst: 10 april 2008 Net wat je hier aangeeft! Ik vind het gewoon crimineel, twee laptops met vista beiden hebben 2 GB ram en met vista is zo'n systeem niet vooruit te randen. Ga in dual screen zitten en na een half uur zie ik de muis niet meer op de andere monitor. Met de TX1000 zit ik zwaar in de ellende want met de downgrade doet de touchscreen het niet meer en nu moet ik Windows XP Tablets kopen ... Grrrrr Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
WPW Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Xpblack heeft een runvista optie waarmee best wel veel vista drivers en spul gewoon onder xp draaien. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen