Henksat Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 Origineel bericht van: zoet op een regenachtig dag een zwak transponder opgezocht en voorzichtig gedraaid tot ik beste resultaat en beeld had mischien een tip gr zoet Kreeg je er ook beter beeld van dan? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
rudie1956 Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: zoet op een regenachtig dag een zwak transponder opgezocht en voorzichtig gedraaid tot ik beste resultaat en beeld had mischien een tip gr zoet Kreeg je er ook beter beeld van dan? Ja vooral het contrast wordt dan stukken beter. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
Gast zoet Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 ik het het bericht niet geschreven om met me te laten narren ,maar als een tip om beste fijn afstelling te krijgen bij mij werkt het en daar gaat het om!!!!!!!!!!!! nooit bolkvorming voor kinderachtig gedrag zijn wel andere sites voor
Gast jaja Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 @zoet Ik vind dat je gelijk hebt. Sommigen willen de draak met iets steken terwijl deze kleine dingen voor veel satelliet gebruikers van belang zijn. De gewone satelliet gebruiker heeft geen meetapparatuur en dan zijn deze tips uiterst waardevol.
rudie1956 Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 Origineel bericht van: zoet ik het het bericht niet geschreven om met me te laten narren ,maar als een tip om beste fijn afstelling te krijgen bij mij werkt het en daar gaat het om!!!!!!!!!!!! nooit bolkvorming voor kinderachtig gedrag zijn wel andere sites voor sorry was niet zo bedoeld,en dat ding heet geen kop maar lnb, leer je weer wat bij. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
Gast jaja Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 @Rudie Als het niet zo bedoeld was waarom ga je dan zo door?
mereltje Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 en als het regent niet het dak op veel te gevaarlijk!!! Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast zoet Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 moderators Mischien leeftijd grens???? over site vervuiling gesproken!!! dit was mijn laatse posting heren, lekker verder spelen met vriendelijke groet zoet iedereen succes met hun hobby(s)
harry37 Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 @Zoet: laatste posting van dit topic of helemaal op dit board? Ruimte aardig op de laatste dagen hier Maar alle gekheid op een stokje: het juiste antwoord is in het volgende plaatje aangegeven (als je voor de schotel staat en naar de schotel toekijkt), dus ca. 11 graden naar rechts draaien (in Oost Nederland ca. 9 à 10 graden). PS zie nou net dat Satlex precies de andere kant op aangeeft
Moderator ceesv Geplaatst: 3 april 2008 Moderator Geplaatst: 3 april 2008 Ik had eergisteren in de 4e post van deze thread al de link gegeven van satlex, zodat hij het kon uitrekenen. Er zat ook een plaatje bij. Maar de Thread starter,dabeatisflo, heeft niet meer van zich laten horen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
harry37 Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 Het gekke blijkt echter dat dat plaatje de andere kant op aangeeft. Enig idee hoe dat kan?
Gast jaja Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 @harry 37 Als je goed naar het plaatje van satlex kijkt zie je dat het de goede kant opkijkt. Want op het plaatje zie je de feedhorn kant. Ik bedoel het plaatje van Ceesv. Dat plaatje van de bijl. van jouw is de voorkant v.d.schotel en dat is ook goed.
Moderator ceesv Geplaatst: 3 april 2008 Moderator Geplaatst: 3 april 2008 Inderdaad, bij satlex kijk je vanuit de schotel gezien naar de lnb. Daarom is het zo moeilijk in dit geval iemand met woorden te vertellen dat hij een beetje naar rechts moet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Jürgen Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Origineel bericht van: ceesv Inderdaad, bij satlex kijk je vanuit de schotel gezien naar de lnb. Daarom is het zo moeilijk in dit geval iemand met woorden te vertellen dat hij een beetje naar rechts moet. Volgens mij is dit de enige en juiste conclusie. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen