Fiene56 Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Het is weer zover. Vandaag 1 April. Wie heeft goeie ideen om iemand in de maling te nemen. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Moderator ceesv Geplaatst: 1 april 2008 Moderator Geplaatst: 1 april 2008 Fiene 56, je schoenveter is los. En of je meneer de Leeuw even wil terug bellen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
arie kanarie Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Citaat: Het is weer zover. Vandaag 1 April. Zo'n goede als we een paar jaar geleden hier hadden, die zullen we wel niet gaan krijgen grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Bullssattv Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Origineel bericht van: wanderer Zucht.... ben vandaag jarig... Proficiat met je Verjaardag ! Groeten bullssattv Humax HD 2000 CI (TVV met BASIC+ en Free HD),DVB-T !
arie kanarie Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Citaat: Zucht.... ben vandaag jarig... Nou man, van Harte gefeliciteerd,.......tenzij het een 1 april grap is, dan trek ik de felicitatie terug grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast wanderer Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Origineel bericht van: arie kanarie ...tenzij het een 1 april grap is, dan trek ik de felicitatie terug kijk dat bedoel ik nu... altijd dat wantrouwen...
Fiene56 Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Geplaatst: 1 april 2008 Wanderer, van harte met je verjaardag. Het kado is reeds onderweg, dus wel de gehele dag thuisblijven om het aan te nemen. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
pretpat Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Ik meen me te herinneren dat ToxicQ vorig jaar gezegd heeft dat er dit jaar een hele briljante grap aan zat te komen. Ik kan alleen het topic niet meer vinden van vorig jaar. En ik heb ook nog niets gezien... tenzij dat de grap is Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
pretpat Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Origineel bericht van: ToxicQ Volgend jaar heb ik een 1 april grap bedacht waar vrijwel iedereen in zal trappen. Laat maar. Dat was van 2 jaar terug. Pat Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
Gast 3mps Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Wij moesten vandaag zwart/wit gekleed op het werk verschijnen,er zou een zwart/wit fotoreportage gemaakt worden.
JosFop4Sat Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Er schijnt weer een nieuw Satellietforum geopend te zijn. Ik trapte er dus weer mooi in........ Dit kreeg ik als melding : Fatal error: The requested language does not exist, reset via tools.php. in /includes/functions.php on line 1223 You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
alejandro Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Origineel bericht van: wanderer Zucht.... ben vandaag jarig... Zit je me nou in de zeik te nemen? van harte..... Vastberaden, geen arrogantie!
leo1949 Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Volgens zijn profiel is hij van 1 april 1949 en 1949 is ook mijn bouwjaar. Dus dat is een heel goed bouwjaar. Alleen volgend jaar worden we 60 en dan word het opassen, Want een bekend gezegde luid: Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast wanderer Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Geen verschil met gisteren... dus ik zie de toekomst optimistisch tegemoet...of is het tegemoed?? Bedankt iig voor de felicitatie....en het is echt waar.. Btw is inderdaad een buitengewoon goed bouwjaar....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen