knol Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 beste mensen,mijn neef heeft een pc,een hele hoop site`s komt hij gewoon niet op hyves bijvoorbeeld en nog vele meer,hij heeft xp opnieuw erop gezet en wat denk je,het zelfde,maakt overigens geen verschil of hij nou firefox gebruikt of exploier,raar allemaal,veiligheid staat zeer laag,firewall uitgeschakeld,geen virus scanner,alle update`s enz enz.Dus sommige site`s wel maar veel niet,ra ra overigens de laptop van hem doet het wel goed,wie heeft een ideetje,zou het de router kunnen zijn? of ,dit is echt een groot probleem,van alle`s geprobeerd,en hij is niet de domste,wie o wie heeft de gouden tip? Dreambox 7000s draaibaar
Gast wanderer Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 mijn pc wil soms ook niet op sommige sites, er staat dan links ondering waiting: pagead2.googlesyndication.c om (klik dat niet aan!!!!), na een volledige schoonmaak is dit weer weg en kan ik weer op alle sites.
Gast aart44 Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Misschien heeft de provider een brakke DNS meestal duurt zoiets wel een weekje. Je zou dan tijdelijk Open DNS kunnen proberen op Get started klikken en voor je besturingssysteem de juiste aanklikken. Je kunt dan eerst de computer proberen.
knol Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Geplaatst: 1 april 2008 kan het eigenlijk niet zijn want zijn laptop heeft geen problemen.alle`s wat hier gemeld word ga ik proberen,als het is opgelost laat ik het gelijk weten en wie er gelijk had Dreambox 7000s draaibaar
Morgothzz Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Lijkt mee eerder gewoon een java probleem, install ff opnieuw de java library. Het mag de java van mickiesoft of van derde zijn. o.a. Sun Regards 'Life Is A Joke'
knol Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Geplaatst: 1 april 2008 ook geprobeerd,helaas,iemand anders een tip? Dreambox 7000s draaibaar
WPW Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 DNS blokkade IN de router gebaseert op MAC adres? 'hosts' bestand al nagekeken? Proxy aanstaan? Kan je de site wel pingen van die pc? IP adres opvragen van z'n site en dan rechtstreeks IP proberen? 'nslookup' starten en daar bekijken of een website resolved? Vast IP adres op pc proberen?(met dns/gateway zoals op laptop) Effe 'wget' scoren en kijken of deze met recursive web-suck wel werkt? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast ozzo Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Citaat: veiligheid staat zeer laag,firewall uitgeschakeld,geen virus scanner Kijk, da's nou 'verstandig computeren' ;-) Als ik dat bij mijn systeem doe dan komt ie niet eens meer opgestart ;-)
Ome Merde Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 haal de spanning eens van je modem en plof die er vervolgens weer eens op merDe deze ruimte is te huur
theparasol Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Heb met een speedtouch wel eens meegemaakt dat bv www.3com.com niet meer te bereiken viel. Stond er op 1 of andere manier een static route voor de iprange waar 3com ook onder viel in het modem. Deze eruit geflikkerd: alles werkt weer. Maar goed, dat zal wel niet want de laptop doet het wel ok, hoewel stel dat die via wlan functioneert... Heb je die laptop al eens op zelfde kabel/plek aangesloten als de probleemmachine? Nog beter: pak de probleembak onder de arm en sluit hem bv bij de buren aan. Weet je direct waar je probleem moet zoeken.
knol Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Geplaatst: 2 april 2008 dat kunnen we inderdaad proberen.al het andere wat vermeld stond geprobeerd,geen resultaat,jullie horen het nog Dreambox 7000s draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen