matthew_be_wvl Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Dit is wel wat overdreven (vooral de pleziergeluidjes...), maar een mac uit zijn doos halen is wel leuk moet ik zeggen. Ik kan het iedereen aanraden Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast JJK Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Dat is een EX-windows gebruiker. Vandaar...... Ik hoor wat andere geluidjes als het om gaat.
Terror Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 stumper gaat zijn nieuwe PS3 uitpakken Eerlijk gezegd als ik een nieuw apparaat heb gekocht heb ik het ook al uitgepakt met 1 hand op de bijrijdersstoel als ik naar huis rijdt -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
Gast hagar Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 beetje overdreven om een clip te maken waar je een doos open maakt van wat je gekocht hebt. Ik vind DEZE clip die daar als related in de lijst ernaast staat wel erg leuk ( I am cheap and fun )
lite Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 ahh de mac, de computer voor hippe huisvrouwen, wannabe ontwerpers en studenten journalistiek. prachtig spul, een tikkie duur maar je koopt er dan ook gelijk een onbetaalbaar imago van pseudo-intellectueel eco-liberalisme mee. Mac Owners Are Liberal, Arrogant, Self-Centered, Music-Loving Greenies And now for something completely similar
Unetwork Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Toch ben ik een echte apple fan maar is wel duur, de reclame moet toch ergens van betaald worden Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast pic-o-matic Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Wat een crap!. Apple is gewoon een oerdegelijke unix core met een fatsoenlijke schil er omheen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen