Ambilight Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 hallo met bert als ik mijn Mastera V in de USB steek vraag hij om software of driver maar dat heb ik niet wie kan me helpen of waar ik het vandaan kan halen groetjes bert
Duwgati Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Daarvoor heb je de Infinity USB software versie 1.17 of ouder nodig. Je kunt die vinden in het software archief op mijn website. Klik op het icoontje in de rechter bovenhoek en zoek naar de folder InfinityUSB -> Old_InfinityUSB_versions
WPW Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Origineel bericht van: Ambilight hallo met bert als ik mijn Mastera V in de USB steek vraag hij om software of driver maar dat heb ik niet wie kan me helpen of waar ik het vandaan kan halen groetjes bert Als je uiteindelijk via rs232 progt heb je geen driver nodig, gewoon op annuleren drukken, die usb is alleen voor de spanning dan. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
theparasol Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Ik zie deze berichtjes weer wat vaker... zijn er weer nieuwe ontwikkelingen of is nederland massaal aan het cardsharen geslagen?
Ambilight Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Geplaatst: 3 april 2008 bedankt jongens heb gevonden cardsharen ???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen