Gast flugelmeister Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Beste schotel liefhebbers, Ik wil mijn schotel uitbreiden. Heb nu een 80cm vector transparante schotel. Met een DUO lnb voor astra en hotbird. Nu wil ik graag ook de astra 2 en 3 ontvangen. Nu dacht ik gewoon aan een andere lnb houder voor 4 lnb's en een disecq switch. Alleen 2 probleempjes. Voor deze schotel kan ik nergens een juiste lnb houder vinden voor 4 losse lnb's en last but nog least.........als het regent en dan een redelijke regenbui niet eens overdreven hard dan verlies ik redelijk makkelijk mijn signaal. Mijn ontvangst is overigens SNR 91% en AGC 87% Beter krijg ik ze overigens niet. Ligt dit aan het feit omdat ik met een transparante schotel werk? Hoop dat iemand wat tips heeft voor mij, Mvg, Patrick
Gast wanderer Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Men neme: 1 triax schotel 70 of 80 1 triax multiblock 4 lnb 4 lnb's 1 4/1 of 8/1 multiswitch verbindt eea met elkander en meestal heeft men dan beeld...
Henksat Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Origineel bericht van: wanderer Men neme: 1 triax schotel 70 of 80 Deze bestaan niet. Je hebt de 78 cm en de 88 cm. Voor gewenste configuratie neem je beter een 88 cm, gaat keigoed. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen