fast_freddy Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Hoi. Heb sinds kort een fujitsu siemens SCALEO E media centre, maar krijg geen beeld op de scart uitgang. Er komt wel audio geluid op. Er zit een SKY DVB kaart en een TV kaart in. Deze werken bijde wel op de monitor. Er ligt nog wel een kabel los die in de richting van de scart uitgang gaat, maar ik heb hier geen aansluitgegevens van. Kan deze ook op mijn dreambox CS, onder ccCam ? Wie heeft er al ervaring mee? b.v.b. grote dank.
HDvideo Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 Er is een brug kabel nodig die het signaal naar de scart terug voet. CCCcam waarom ?? Dit ding kan alleen analoge TV aan en dat is volgens mij niet gecodeerd
fast_freddy Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Geplaatst: 3 april 2008 Citaat: CCCcam waarom ?? Dit ding kan alleen analoge TV aan en dat is volgens mij niet gecodeerd Er zit een SKY-DVB kaart in die dus digitale satelliet kan ontvangen. En die zenders zijn wel gecodeerd. Nu heb ik een canaal digitaal kaart in mijn dreambox en wil deze sharen met de SCALEO en een andere dreambox.
HDvideo Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 ok, maar fujitsu levert die scaleo e helemaal niet met dvdb-s af fabriek dus ik denk dat je de scart optie kan vergeten, cccam weet ik niet weten of dat lukt
fast_freddy Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Geplaatst: 3 april 2008 Daarom ook de vraag over de aansluiting. Op de DVB-S kaart zit n.l. een aansluiting die lijkt op die van de TV kaart. Maar dat is nu net waarschijnlijk ietsjes anders. Wie weet de bezetting van de plug?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen