rolandroland Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Caz! is zonder aankondiging verdwenen bij Digitenne. In plaats daarvan hoort u nu Radio BEM BEM.Op de site van KPN.com staat nog gewoon in het zender overzicht dat er Caz! op zit. De naam is overigens wel gewijzigd.
Alfons Verbiest Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Origineel bericht van: rolandroland Caz! is zonder aankondiging verdwenen bij Digitenne. In plaats daarvan hoort u nu Radio BEM BEM.Op de site van KPN.com staat nog gewoon in het zender overzicht dat er Caz! op zit. De naam is overigens wel gewijzigd. En ook op de site van Radio Bem Bem staat er niets over. Dat is dan schijnbaar erg plotseling gegaan. Alfons
Gast janbemel Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Ik ben geen abonnee van Digitenne. Maar ik heb op mijn internetradio allebei de zenders eens opgezet. Op het eerste gehoor verschillen ze niet wezenlijk van elkaar. Wel zond Radio Bem Bem op het moment van luisteren veel Nederlandstalige muziek van Vlaamse origine uit.
Alfons Verbiest Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Origineel bericht van: rolandroland 1 april grap? Nee, niet echt. Ook op 2 april geeft men Radio BemBem i.p.v. CAZ! door. Alfons
Gast KW1234 Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Radio BemBem is dan ook Vlaams. Het is de kinderradio van de VMMa (VTM, 2BE, Jim, Q-Music, 4FM)in samenwerking met Studio100.
matthew_be_wvl Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Radio Bembem heeft ook een Nederlandse versie hoor: klik Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
rolandroland Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Geplaatst: 2 april 2008 Ik vind dat de KPN wel even heeft kunnen inlichten. Ik moest mijn zenders op nieuw laten scannen anders stond er nog de oude naam. Helaas wijzigt dat niet met zich mee.
Gast janbemel Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Inderdaad. Op mijn internetradio staat Radio BemBem zowel in de lijst van Nederlandse als in die van Belgische zenders. Nou, dan is de herkomst duidelijk.
EdjeKroketje Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 CAZ! is vervangen door Bem Bem. Het staat op http://www.kpn.com/tv/digitenne/Zenderoverzicht.htm
rolandroland Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Geplaatst: 3 april 2008 Klopt nadat ik de klacht had ingediend heb ik een mail hierover mogen ontvangen.
Gast wknol Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 sorry, maar moet je daarvoor meteen een klacht indienen?:| tuurlijk is het niet netjes dat kpn zomaar de boel veranderd...
Ou-Tannu Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 haha dan ga ik ook een klacht indienen.. Tis toch geen TV friesland en geen radio Friesland tis nog altijd Omrop Fryslân Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen