Gast zoet Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 hallo allen ik heb de wireless abo bij orange opgezegd,nu wil ik zelf iets kopen om te gebruiken met livebox. wat is jullie advies (wat is sneller,beter)draadloos router of insteek modulle,mijn laptop heeft wireless onboard, alvast bedankt zoet
Gast wanderer Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Heb zelf enorm veel plezier van mijn Fritz!box 7140... maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.
Ome Merde Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 de 7140 heeft een adsl modem onboard, hiermee zet je de livebox compleet buiten spel en dat was volgens mij niet de bedoeling. een module van Sagem zou wel werken maar ook weer niet alle, volgens mij heeft Sagem een speciale module gebouwd, enkel en alleen voor de livebox. mijn advies, scoor een wap merDe deze ruimte is te huur
robinhawk Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Het schijnt dat het lastig is om een pmciakaartje voor de livebox te krijgen (afgezien van de huur via orange). Ik heb sinds eergisteren een linksys WAP54G aan de livebox geknoopt, werkt perfekt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen