Unetwork Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Heeft er iemand wat gemerk van 1 april? Dat was de vraag die ik in mijn bijdrage voor het Radio1 journaal kreeg vanmorgen... Nu ik dus wel namelijk mijn dochter maakte mij om half een wakker met een huilend gezicht,,zij is nog net geen 14 jaar, Pappa zij ze ik ben in verwachting... Nu ik en mijn vrouw hadden bijna een hart aanval te pakken Nu jullie nog... whoops wens jullie geen hartaanval hoor... maar zou graag willen lezen hoe jullie de 1 april hebben ervaren Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Ome Merde Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 hahaha ... dat kan ik me voorstellen. mijn dochter (5) vertelde me dat m'n veter los zat, dat was alles mijn vrouw heb ik wijs gemaakt dat er een puist op haar kin zat, die trapt overal in, dat was gillen dus merDe deze ruimte is te huur
Tonskidutch Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 ik vertelde mijn collega's dat we pvc kozijnen in het huidige project gaan gebruiken... OEI die gezichtsuitdrukking had je niet willen zien... of juist wel? 1 april maar verder heeft niemand aprils fools misbruikt in mijn omgeving. cheers Thunderstruck AC~DC
WPW Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Ik heb microsoft gebeld over een klant met 2500 werkplekken die graag naar vista wilde... ik vond het wel leuk maar MS niet zo toen verkoop zelf belde... jammer gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Unetwork Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Geplaatst: 2 april 2008 Origineel bericht van: WPW Ik heb microsoft gebeld over een klant met 2500 werkplekken die graag naar vista wilde... ik vond het wel leuk maar MS niet zo toen verkoop zelf belde... jammer Die is goed!!! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
klaas Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Een collega is nogal dol op z'n auto en daarom had ik maar wat olie onder z'n auto gegooid en voor het effect ook even wat via een doek onder aan z'n motor gesmeerd. Hij reageerde precies zoals we hoopten, hij--> wij--> Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
Hellum Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 dat is eens bij een leraar bij ons op school gebeurt, eerst hebben ze zijn auto weg gereden, een glasplaat kapot gegooid. toen hebben ze hem (samen met zijn vrouw) wijs gemaakt dat die was gestolen. op deze 1 april was het enige dat een paar idioten bordkrijt op de trapleuning gemaakt. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen