Gast Looking Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Her is de eerste keer dat ik deze foutmelding krijg. "You do not have permission to send to this recipient. For assistance, contact your system administrator." Wat houd deze melding in?
theparasol Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 1) jouw mailserver staat op blacklist 2) de FQDN name komt niet overeen met de externe dns naam
Gast Looking Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Ik kan die persoon amper en heb nog nooit "ruzie" mijn hem gehad. Dus ik heb geen idee waarom ik op de blacklist sta.
theparasol Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 De mailserver van je provider kan ook op een lijst zijn komen te staan... De geadresseerde kan ip-ranges dichtgezet hebben omdat hij daar spam van gekregen heeft in het verleden.
Gast Looking Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Nou ik zal mij er niet langer mee bezig houden, maat=r blijf het raar vinden. Ik heb nu mijn emailadres veranderd en weer dat bericht verstuurd, nu krijg ik geen foutmelding meer terug!
WPW Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Komt het vaakst voor als het email adres waar je naartoe stuurt niet klopt of onvolledig is, de afzender(waar je op reageert) heeft dan het eea. niet goed staan. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Poetsdoekje Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Origineel bericht van: theparasol vaakst meest??!! En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
theparasol Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Origineel bericht van: Looking Ik heb nu mijn emailadres veranderd en weer dat bericht verstuurd, nu krijg ik geen foutmelding meer terug! Hmz... wellicht dat de mailserver aan zijn kant reverse dns lookup uitvoerd in kader van spam bestrijding. Als jouw emailadres dan niet overeenkomt met ip-adres waar je het vanuit wegstuurd kan je dit ook overkomen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen