Gast bolli Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 LET OP: aangezien ik NIET in het bezit ben van een 1530 box wil ik het hierbij toch proberen! TIP: > Gebruik de handige Pioneer Toolbox 2008 ========================================== Pioneer1530 New Generation v4.2 Nederlands ========================================== Dit is een vertaalde 1530 Italiaanse versie Incl. Boot menu 1) auto kanalen laden(italiaans) iemand ideetje? 2) verder met opstarten decoder naar HoofdMenu Incl: - Handleiding (italiaans) mag vertaald worden? SubMenu: - Menu - 4 - 1 - 9 Compoort snelheid (baudrate) - Menu - 4 - 4 - 4 Download via -PC- (kanalenlijst) > Hierna kan de Kanalenlijst erin geladen worden Kanalenlijst (setting) inladen ------------------------------- Gebruik MES / Mconnect 3.0 / GBTools(15xx/16xx) Kanalenlijst in de decoder laden... Decoder aan /uit zetten - EMU Daarna EMU laden... Klaar! note: ----- Vergeet de PId scan niet! Druk "A" Kies nu de gewenste PID voor het kanaal. Druk "+" / "Menu" daarna "1" Kies nu de gewenste PID voor het kanaal. =================================== = even goede vrinden... blijft immers een hobby = =================================== Groetjes ed . 1530_New Generation v4.2_Nederlands.zip
bistro Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 bij deze laat ik weten dat de firmware : 1530 New Generation v4.2 Nederlands *TEST prima werkt, dank u Bolli
Gast pcman Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 hoi bolli 1 foutje gevonden in de firmware kan me lnb instellingen niet wijzigen gr. pcman
Gast bolli Geplaatst: 18 juli 2008 Geplaatst: 18 juli 2008 @pcman, Helaas ben ik niet meer in het bezit van een Pioneer 1430 Deze is enkele weken geleden overleden [RIP] Het houd natuurlijk een keer op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen