Jan Ambers Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 Ik heb hier een Sony KTV met een lijneindtor, BU2515DX die kort ligt. Geen dempingC die defekt lijkt, en een vervanger BU2520DF vliegt ook direkt door, standby led pinkt 11x, pause en terug11x... Geen vonken of opkomen THT... eindtrafo door? Mag BU2515DX vervangen worden door BU2520DF? Zelfde tot iets zwaardere specs. Is FE-2 Chassis, heeft er iemand een schema voor me?
Frans B Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 Dit lijkt mij een typisch lijntrafo probleem ! helaas is dat een vrij duur onderdeel ! System Administrator (niet van deze site)
Steve Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 met een nieuwe BU moeten er ook nog 2 weerstanden vervangen worden,nl:R550 (10R/2W), R549 (0R39/2W)en controleer ook C542. Waar moet het schema heen ? (7Mb)
Jan Ambers Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Geplaatst: 4 april 2008 OK, stuur het maar naar email die bij m'n profiel hangt. Ondertussen ook gelezen dat als de BU zo snel doorslaat er een lek in de THT trafo T511 is.
Jan Ambers Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Geplaatst: 22 april 2008 Toestel is hersteld, maar kontrast is te hoog naar mijn bescheiden mening... Vertikale lijnen trekken scheef... De AB die erbij is, is een RM-826, zo een dubbele omkeerbare, maar een "OK toets en +/- toets" zit er niet op. Hoe kan ik het de beeld instellingen aanpassen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen