Ubik Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 Heb gisteren bemerkt dat Action Now open staat met mijn basis abonnement. Daarnet nog eens gechecked en nog steeds open. Ben nu zo hard verwend met 16/9 dat 4/3 films mij helemaal niet meer boeien. VU+Solo², DM-800HD, T90
Gast Paullo Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 Volgens mij staat het ganse pluspakket open met een basisabonnement want ik heb nu ook al beeld op de MTV's. Greets
Gene 1225 Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 en ook France 4 en France 5 en Eurosport , althans gisteren , ik heb vandaag nog niet gecontroleerd . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gast Paullo Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 Ik heb het ondertussen nagekeken. Het ganse pluspakket is open met een basisabonnement. Ik weet niet of het themapakket al dan niet open is in combinatie met het basis-of pluspakket ? Greets
Davev Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 Is een actie om de komst van eurosport te promoten. Het ganse pluspakket is de ganse maand april gratis te bekijken. Bron: tvvlaanderen klantendienst Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
Gast Paullo Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 Het is dan toch wel een zeer verdoken publiciteitscampagne, want je moet het blijkbaar zelf vinden. Enfin, al bij al toch goed nieuws. Greets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen