CEASAR W Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 pak je toch effe een ander cardslot uit een andere philips ontvanger ceasar
Gait33 Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Geplaatst: 5 april 2008 ja, was ik nu ook van plan, kan er vanavond 1 ophalen. Ik laat m'n bevindingen weten.. Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
Gait33 Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Geplaatst: 10 april 2008 De ontvanger doet het weer, ik heb de kaartlezer uit de defecte ontvanger gehaald, en die in een goedwerkende ontvanger geplaatst en hier is dus niks mee aan de hand. vervolgens heb ik de voedingen verwisseld, en viola, de goedwerkende ontvanger zag de kaart niet meer, heb de voeding laten repareren, er miste een spanning (welke weet ik niet) En de ontvanger doet het weer zoals het hoort te werken.. Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen