mereltje Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 Hallo kan iemand mij vertellen wat ik in moet stellen om firefox meteen te starten als ik mijn pc aanzet ? Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Tonskidutch Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 je hoeft enkel de shortcut van firefox naar je profiel in programma/autostart te slepen maar ik vindt dergelijke snelstart methoden minder veilig de volgorde van andere programma's die je pc veilig maken/houden dienen namelijk eerst te zijn gestart vooraleer er netwerk verbindingen worden gemaakt. cheers I Am Gone Love You JESTOFUNK
mereltje Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Geplaatst: 4 april 2008 Ja daar had ik niet over nagedacht ,bedankt voor je raad groeten Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Poetsdoekje Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 Citaat: de volgorde van andere programma's die je pc veilig maken/houden dienen namelijk eerst te zijn gestart vooraleer er netwerk verbindingen worden gemaakt. Hmmmm... doe ik al geruime tijd zonder enige problemen en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen