Ga naar inhoud


1 Voipcheapen 1 budgetphone account op meerdere VOIP telefoons


Aanbevolen berichten

Goededag,

 

Ik heb thuis 4 Grandstream GX2000 telefoons op mijn netwerk. Dit werkt allemaal leuk. Nu wil ik alleen dat wanneer iemand mij op mijn Budgetphone of centrale VoipCheap account belt, dat alle telefoons beginnen te rinkelen.

 

Dit gaat niet met een Fritzbox omdat die alleen maar analoge telefoons ondersteunt.

 

Je kunt wel een PC in gaan richten met SipX van SIP foundry, maar dan moet er weer dag en nacht een PC draaien, dat wil ik ook niet.

 

Hoe is dit op te lossen? Bestaat er geen VOIP programma dat op een klein kastje als de DBox2 draait of is er geen (betaalbaar) SIP to SIP modem?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Ik heb geen ervaring met VoipCheap maar ik begrijp van de site dat ze wel sip ondersteunen.

 

Hoeveel Sip accounts kan je in de toestellen zetten ? ( kon het type niet zo snel vinden).

Het makkelijkste is om gewoon in de toestellen beide accounts te zetten(als de toestellen 2 of meer sip accounts ondersteunen). Wanneer er dan op een van de acconts gebeld wordt gaan alle toestellen over. (dit werkt bij budgetphone goed) de toestellen hoeven ook niet op hetzelfde netwerk te zitten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: mardy
Ik heb geen ervaring met VoipCheap maar ik begrijp van de site dat ze wel sip ondersteunen.

Hoeveel Sip accounts kan je in de toestellen zetten ? ( kon het type niet zo snel vinden).
Het makkelijkste is om gewoon in de toestellen beide accounts te zetten(als de toestellen 2 of meer sip accounts ondersteunen). Wanneer er dan op een van de acconts gebeld wordt gaan alle toestellen over. (dit werkt bij budgetphone goed) de toestellen hoeven ook niet op hetzelfde netwerk te zitten.



Dit werkt bij voipbuster niet. Die laat zich maar bij een telefoon registreren. Alle betamaxen hebben die limiet
Link naar reactie