groeselt Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Ik heb een oude tv met alleen kabel (coax) aansluitng. Nu wil ik deze kleine tv meenemen naar camping en daarop satelliet op aansluiten, maar gaat dit zonder scart?
odysseus Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Als je receiver een normale antenna out uitgang heeft wel. Grote schotels vangen veel wind..
groeselt Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Geplaatst: 5 april 2008 moet ik idd effe nakijken, is een kaon570 die ik kan krijgen van mijn vader.
mereltje Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Hallo gooi je er gewoon een videorecorder tussen !! heb het even nagekeken zit coax op !!!de kaon groeten Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
rommelaar Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Is geen optie denk ik Willy.Dan moet hij ook een video recorder mee gaan nemen naar de camping.Word een beetje druk in de tent of caravan. Goeselt je kan als er geen antenne out uitgang op zit er een connector boxje plus modulator tussen zetten.Deze zijn nogal prijzig.Denk dat je beter een tweedehands draagbare tvtje kan kopen dan.Die kosten op de tweede hands sites ook bijna niets meer. succes Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Gast Pacman Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Precies, een modulator heeft hij nodig. Heb er ooit eens zelf 1 gemaakt, mag de topicstarter gratis van mij hebben hoor.
groeselt Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Geplaatst: 6 april 2008 zit idd een antenne out op, moet nog proberen of dit werkt. hoop het wel, dan hoef ik niks extra te kopen dank jullie voor de antwoorden
Gast Pacman Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Origineel bericht van: odysseus Als je receiver een normale antenna out uitgang heeft wel. Zo te zien zit er idd een RF in/out op en heeft de topic starter geen losse modulator nodig.
guykers Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Citaat: Nu wil ik deze kleine tv meenemen naar camping en daarop satelliet op aansluiten, Je weet hoeveel km kabel je benodigd (iemand met >300 berichten weet ondertussen het verschil) Ja, een kaon 570 heeft een tv out, let wel op dat je in het menu deze op kanaal 37 zet en de tv dus ook. (mag ieder kanaal zijn, alleen op reciever en tv hetzelfde instellen) Voor deze reciever geeft het ook alternatieve FW suc6 nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen