Gast sattaz Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Drs. Ijzerbout is terug als moderator Volgens mij past titel en muziekstijl van dit liedje goed bij dit weerzien Met vriendelijke groeten sattaz
hels Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Laten we het hopen "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
JosFop4Sat Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Ook een manier om je teller weer op 0 te zetten. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Moderator ceesv Geplaatst: 5 april 2008 Moderator Geplaatst: 5 april 2008 Van harte welcome back! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
rudie1956 Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 klasse welcome back! Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
view Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Ha kijk dat is goed nieuws! Goed om te horen dat je weer terug bent. view
Bolliebol Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Leuk dat je er weer bent Drs. !!!!!!! Mijn tellertje staat nu op 100, maar daar zal jij wel snel overheen komen
D.Quijote Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Als nieuwe moderator moet hij natuurlijk wel een proeftijd hebben En hij zal wel flink wat steekpenningen betaald hebben want ik heb nog nooit een nieuw lid gelijk moderator zien worden. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast sattaz Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Origineel bericht van: D.Quijote Als nieuwe moderator moet hij natuurlijk wel een proeftijd hebben Proeftijd? Meen je dat nou echt...
Noordzee Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Ik heb hem nog niet terug gezien. Drs. Ijzerbout staat nog steeds als ongeregistreerd te boek. Drs. IJzerbout heeft 0 postings. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Gast sattaz Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Origineel bericht van: Noordzee Drs. IJzerbout staat nog steeds als ongeregistreerd te boek. Drs. Ijzerbout heeft 0 postings. @Noordzee, Het oude account van "Drs. Ijzerbout" staat nu te boek als "ongeregistreerd". Het nieuwe account heeft eveneens als tenaamstelling "Drs. Ijzerbout". Wellicht dat dat verwarring teweegbrengt. Kijk maar eens onderaan dit topic. Daar staat als moderator "Drs. Ijzerbout". De naam kun je aanklikken en dan zie je het profiel van zijn nieuwe account. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast aart44 Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Het was me gisterenavond al opgevallen zelfs de avatar en het beroep van de Drs. is onveranderd. Hopenlijk gaat hij ook daadwerkelijk weer posten de Drs. heeft een enorme technische kennis. Fred welkom back.
minplus Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Fijn dat je terug bent. Sommige mensen kunnen slecht gemist worden op een forum. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Gast Torchwood Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Maar eerst dus een heel moddergevecht, waarvan elke lezer mag meegenieten en nu zonder enige uitleg aan ons terug op het board? Lijkt me minachting van de lezers. Let wel, het is een goede ontwikkeling. We wachten wel op het excuus van die Toxiq aan ons.
Moderator ceesv Geplaatst: 5 april 2008 Moderator Geplaatst: 5 april 2008 In duitsland zegt men: „Was interessiert mich mein Geschwätz von gestern.“ Konrad Adenauer. Laten we ons op de toekomst richten! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen