klinkie Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Origineel bericht van: Johan45 Haha, die lcd gaat nu naar paardegek. Fred nu wel ff veel berichten scoren hé. niet lachen johan he,ik weet waar je huis woont dat zeg ik ..............linux
Johan45 Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Oei,daar heb ik ff niet aangedacht. Maar heb je dan ook gezien dat ik twee bomen gekapt heb op één dag. Vult u rustig aan !!!
klinkie Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 shit toch het verkeerde huis dat zeg ik ..............linux
omanski Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Okéeee Fred, leuk dat je er weer bent ! Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Gast bertje_beton43 Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Heeft een booster nut dan ? moeten we analoog of digitaal meten ?anders daar maar weer een draadje voor openen
looney2 Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Eind goed al goed. Daar neem ik een borrel op. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Koen B Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Origineel bericht van: bertje_beton43 Heeft een booster nut dan ? moeten we analoog of digitaal meten ?anders daar maar weer een draadje voor openen Dat weten we allemaal wel. Maar ik vraag me eigenlijk af of er ook nog ergens radiozenders te vinden zijn die een mooi geluid hebben. Dus niet van dat platgedrukte gedoe, maar gewoon een keurig geluid, zonder al te veel compressie etc. Iemand suggesties? VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Greatone Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Welcome back * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Unetwork Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Als Fred na contact met Ron weer mod is dan ga ik snel een PM schrijven om Admin te worden. Shop ik jullie allemaal onderaan je reet! Leuke ontwikkeling en een geweldig besluit van Ron en Fred, petje af.. PS Ron je hebt een PM Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
EasySat Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Crisis, Fred weer terug ............... dacht eindelijk van hem af te zijn :-) Welkom terug, kerel!
Fiene56 Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Zo ,ik was effe 2 dagen weg en zie dat je weer terug bent fred. Goeie beslissing en fijn dat je der weer bent. Willkommen auf diesem Board. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gast ozzo Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Heb hier ook alvast plek gemaakt aan de muur voor de beloofde Plasma ;-) Welcome back Fred,
Gast AlanS Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Ben je nog maar even weg gebeuren meteen de gekste dingen hier. Voortaan allemaal eerst tot tien tellen
Unetwork Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Denk dat tot 2o tellen beter is, of tellen hoeveel pixels een LCD heeft of het verschil tussen 720 en 1080p, of hoeveel meter een Rosh TV link werkt, of hoeveel branduren een Sony X202 projector branduren heeft, of hoeveel kijk uren een oude Philips kleuren TV aan kan. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
arie kanarie Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Citaat: Voortaan allemaal eerst tot tien tellen Dat zijn pas opmerkingen die van een moderator horen te komen. AlanS, geen zin om moderator te worden grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen