Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik moet met school een week naar Florence, ik wil dan eigenlijk niets missen van wat er op tv komt dus hoe groot moet een schotel daar minimaal zijn om de Nederlandse zenders (Astra 1) te kunnen ontvangen, aangezien het allemaal zo klein mogelijk moet. Niet dat ik weet of het daar allemaal is aan te sluiten maar ik vind het het proberen waard.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

• Moderator
Geplaatst:

de 45 cm van Technisat, anders een wieldop van een Fiat!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

mijn vraag is juist of het daar ook met een klein schoteltje te ontvangen is.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:
Origineel bericht van: moimoi
mijn vraag is juist of het daar ook met een klein schoteltje te ontvangen is.

MVG. Gerard

Als je naar de footprint van de Astra1G kijkt is hij even sterk als hier, dus hier geven ze aan 60 cm officieel daar dus ook maar misschien lukt 35 cm ook dat zul je moeten testen. laugh
  • Moderator
Geplaatst:

Sorry, als ik mij niet duidelijk genoeg heb uitgedrukt.

Zoals Aart 44 ook aangeeft is de sat net zo sterk als hier.

Een handzame kleine schotel is de Technisat, waarmee je daar met vrij zicht zeker ontvangst zult hebben.

En de wieldop van een fiat, er zijn zeker wel mensen, die zoiets als reflector gebruiken, een lnb erop richten en ontvangst hebben.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ok, bedankt.

MVG. Gerard

-George Bernard Shaw

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen