Gast verdi Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Schandalig dat een Major Golf Tournooi als de Masters voor duizenden mensen niet te zien zal zijn, omdat 't op Sport1 Extra wordt uigezonden. Mailtjes aan CanalDigitaal en Sport1 Klantenservice werken niet, je krijgt geen antwoord. Voetbal schijnt zooo veel belangrijker te zijn, pfff, Had ik nog maar Casema digitaal
digitaal kijker Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 spijtig,maar de reden is hier al genoeg aan bod geweest waarom ze enkel 3 zenders met film doorgeven en 1 sportkanaal. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Pierre12 Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Ik ben het met je eens. Een aanfluiting. Het was me al vaker opgevallen dat golfwedstrijden (gisteren nog) wel worden uitgezonden op Sport 1 extra en op de schotel niet te zien zijn. Het masterstournooi van Augusta mag niet onbreken. Een gemiste kans. Maar goed. Je kunt kijken op de BBC http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/whatson/prog_parse.cgi?FILENAME=20080409/20080409_2000_10001_3337_540 En als je echt wilt genieten... ook BBC-HD zendt het toernooi FTA uit, in ieder geval op donderdag en vrijdag vanaf 21.00 uur.
Gast verdi Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Pierre ik ben blij dat je 't met me eens bent. Ik had gehoopt dat iemand van Sport1 dit Forum zou lezen, en zich zou realiseren dat er elke week 4 dagen live golf uitgezonden wordt op Sport1 Extra, die niet kunnen worden bekeken door duizenden golf-liefhebbers die CD hebben, omdat er voetbal op Sport1 wordt uitgezonden. Daarbij is er de hele week al op NL3, RTL7 en soms SBS6 voetbal. En nu kan men niet eens tijdens de Majors zoals de Masters, US Open in Juni, British Open in Juli en de Ryder Cup in September van dit jaar, golf op Sport1 gaan uitzenden en 't voetbal naar Sport1 Extra opschuiven. Zo moeilijk zal dat toch niet zijn? Ik zag dat er a.s. vrijdagmiddag een samenvatting van de 1e dag van de Masters wordt uitgezonden, ach ach ach daar kun je de ware golfliefhebbers toch niet mee opschepen tijden zo'n belangrijk en prachtig tournooi? Dom, dom, dom, wat ben ik toch dom. En ontzettend blij met de tip over de BBC, Pierre! Ik kijk net op de TV-gids van BBC, en tot mijn stomme verbazing gaat BBC de Masters LIVE uitzenden, wahoeoeoe!!! Ik dacht dat Sky digital bijna alle golftournooien had overgenomen incl. de Masters. De British Open werd nog steeds door BBC uitgezonden. Er zal wel iets gewijzigd zijn dit jaar. Daar zijn we heel erg blij mee, want we keken toch altijd al naar de British Open via de BBC, omdat 't commentaar zo geweldig is. Yessss
D.Quijote Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Ja, en als er dan eindelijk geen live voetbal meer is, maar wel een live golfwedstrijd, dan schotelen ze ons de herhaling of de herhaling van de herhaling van voetbal voor. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
borsjea Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Wellicht kan je dit toernooi op Premiere volgen
Jap Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Wordt ook uitgezonden op de Stream kanalen van Astra 2 (momenteel op Stream-1). AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55) DSR2210 : 19.2 - 28.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen