Gast casloot Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Nu upc langzaam de digitale zenders op slot gaan doen en mijn dvd-c tuner niet meer kan gebruiken vraag ik mij het volgende af: kan ik mijn off.kaart uit de upc box in een smartwi stoppen ? en de client kaarten in de box en tv ? zodat ik toch via de dvd-c ontvanger,dan met nagravision cam en clientkaart kan kijken.
Gast Andre_ede Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Nee kan niet, box en kaart zijn aan elkaar verbonden. De kaart hoort bij de box, en de box bij de kaart
Ou-Tannu Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 ik heb geen idee hoe zo`n smart Wii Exact werkt.. maar wordt t card nummer niet gewoon kwakkeloos gecopyeerd? zodoende dat de box denkt dat er zn originele bij behorende kaart in zit? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Mike Philippens Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Origineel bericht van: Ou-Tannu ik heb geen idee hoe zo`n smart Wii Exact werkt.. maar wordt t card nummer niet gewoon kwakkeloos gecopyeerd? zodoende dat de box denkt dat er zn originele bij behorende kaart in zit? Maakt niet uit. Het systeem van UPC verhindert het gebruik van een andere box dan die van hen. Ze zijn keihard gekoppeld. Dus een Dreambox oid gaat niet werken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen