Ga naar inhoud


[TF77xx] EPG voor de hele dag


Jürgen

Aanbevolen berichten

Het is mij bekend dat ik tot nu toe op mijn TF7700 alleen de EPG Now / Next kan ontvangen.

Omdat op de Duitse zenders wel een volledige EPG beschikbaar is vraag ik me nu eigenlijk af waar de oorzaak ligt waarom ik met mijn TF7700 op de Nederlandse kanalen geen volledige EPG ontvang.

Nu zal het antwoord waarschijnlijk zijn dat CD dit voor deze toestellen (nog) niet levert maar kan iemand mij uitleggen waarom CD dit nog niet ter beschikking stelt?

Liggen hier hoofdzakelijk technische redenen tot grondslag?

 

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


CD's epg is MHW en dus geen 100% epg zoals op de duitse kanalen, van de MHW zijn geen volledige specs dus kan men er ook niet veel voor maken. CD levert voor de goedgekeurde modules aan die men mee compileert, dus niet de source.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar voor de 5500 zijn er taps die het wel mogelijk maken, dus is de kennis in principe binnen het bereik van Topfield, toch?

Ik weet ook wel dat taps door third parties gemaakt worden, maar toch, als er een mogelijkheid is...

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
Maar voor de 5500 zijn er taps die het wel mogelijk maken, dus is de kennis in principe binnen het bereik van Topfield, toch?
Ik weet ook wel dat taps door third parties gemaakt worden, maar toch, als er een mogelijkheid is...

Topfield heeft naar mijn mening nooit op enerlei wijze Taps t.b.v. EPG onderteund en heeft dientengevolge ook de kennis niet.
De diversen EPG Taps voor de 55xx serie zijn meestal door particuliere TF gebruikers geproduceerd.
Omdat de sourcecode van de TF77xx serie schijnbaar anders is dan die van de TF55xx serie zal iemand de EPG Taps voor de 77xx serie pas kunnen maken als wat meer over de sourcecode bekend is.
Dus van Topfield moeten we in deze niets verwachten.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

De CDS EPG (2 dagen vooruit) is bij de TF5500 gewoon standaard aanwezig. Dat was bij mij tenminste zo. Zo uit de doos. Ik heb nooit taps gebruikt.

 

In het menu staat een optie om dit aan of uit te zetten. Ingeschakeld is dus 2 dagen vooruit en uitgeschakeld is alleen now/next.

 

Groeten, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
De CDS EPG (2 dagen vooruit) is bij de TF5500 gewoon standaard aanwezig. Dat was bij mij tenminste zo. Zo uit de doos. Ik heb nooit taps gebruikt.

Oooohhh, laat ik nu toch altijd gedacht hebben dat mijn toegevoegde Tap`s dit hebben bewerkstelligd.
Foutje dus en mijn excuses voor de foutieve berichtgeving.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...