Ga naar inhoud

Welke PVR box?

Aanbevolen berichten

Gast amkrisis
Geplaatst:

Hey,

Ik overweeg (zoals velen) alles van Telenet buiten te zwieren (eerst internet, en dan ook tv) en ben erg aan het uitkijken naar een satelliet setup.

Ik ga nog even moeten wachten (sparen voor alles + een nieuwe tv), maar wil me toch al informeren

Nu ben ik aan het rondkijken voor een PVR/receiver.

Mijn vereisten zijn:

- PVR functie (liefst zonder HDD er in, zodat ik zelf zo groot mogelijk kan gaan.

- Network interface, en de mogelijkheid om mijn opgenomen programma's te downloaden naar een computer.

Welke boxen kunnen dit? HD mag (zeker als ik toekomstgericht te werk ga) maar is niet zozeer een vereiste.

Andere leuke dingen zijn natuurlijk altijd mooi meegenomen.

Oh ja, ik wil Tv-Vlaanderen nemen, dus dat moet hij ook kunnen...

Geplaatst:

De logische keuze is dan richting Dreambox gaan denk ik, maar dat is wel niet de goedkoopste.

Dreambox 7025 : 2 tuners, interne hdd naar keuze er in te steken , netwerk , ftp server om recordings over te zetten

Dreambox 800 : komt zeer binnenkort in de winkels, HDTV , wel maar 1 tuner maar je kan nog wel meerdere opnames tegelijk doen van programma's op dezelfde transponder (bijvoorbeel één & vtm & vt4) , interne hdd naar keuze er in te steken , netwerk , ftp server om recordings over te zetten

Het is wel zo dat je zelf een alternatieve image er op moet zetten om TV Vl. aan de praat te krijgen (eens je het weet niet zo moeilijk) & dat je maar epg data voor 2 dagen hebt. Wil je meer dan 2 dagen, dan moet je een officiele ontvanger hebben, maar die kunnen weer niet wat jij wil ...

Vu+ Solo 2
Telenet HD Digibrolx

Gast amkrisis
Geplaatst:
Origineel bericht van: kenis

Het is wel zo dat je zelf een alternatieve image er op moet zetten om TV Vl. aan de praat te krijgen (eens je het weet niet zo moeilijk) & dat je maar epg data voor 2 dagen hebt. Wil je meer dan 2 dagen, dan moet je een officiele ontvanger hebben, maar die kunnen weer niet wat jij wil ...

Da's wel jammer. Goed om weten!

Thanks!
Geplaatst:
Origineel bericht van: kenis

& dat je maar epg data voor 2 dagen hebt. Wil je meer dan 2 dagen, dan moet je een officiele ontvanger hebben, maar die kunnen weer niet wat jij wil ...

Troost je, zelfs met een officiële ontvanger krijg je helaas amper 2,5 dagen EPG. frown

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen