Ga naar inhoud


stop smartcard in kaartlezer 1 (help, help)


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een philips dst5816/23e en ik probeer mijn funcard er werkend op te krijgen. Ik heb al tientalle files gebruikt en steeds komt er een venstertje met de tekst: stop uw smartkaart in kaartlezer 1. Weet u wat ik fout doe? Volgens mij ligt het niet aan de files/keys, maar aan de deco. Moet er andere software in? <BR>Wie o Wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb geen ervaring met de funprogrammer kan je daar niet verder mee helpen frown.gif" border="0 <P>Heb je nog een werkende org C+ kaart of is er een mogelijkheid om ergens een werkende kaart te lenen.Denk dat dit de makkelijkste manier is om er achter te komen of het aan de kaart ligt of aan de decoder.<P>suc6 Johan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook zo'n probleem gehad.<BR>Na onderzoek ( metingen) bleek dat de ontvanger bij het aanzetten de smartkaart van spanning voorziet. Door een onverklaarbare wijze gebeurt het dat de ene kaart wel werkt, en de andere niet. Waarschijnlijk door een te lage stroomopname van de kaart. Heb toen de ontvanger geopend, via een FET de spanning rechtstreeks laten schakelen naar de kaart, en alles werkte daarna perfekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...