Gast PieterB Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Ik heb vernomen dat er een Digitennemast op Texel zal worden gebouwd. Deze komt in de plaats van de geplande maar nooit gebouwde mast in Den Helder. Ik kan echter nergens vinden wanneer deze operationeel wordt. Iemand een idee?
Gast PieterB Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Origineel bericht van: EdjeKroketje wel dit jaar nog Dan al? Dat is wel snel....
Xilence Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Dit vond ik op tweakers. Citaat: Ik heb van een KPN medewerker begrepen dat die mast in Den Helder er helemaal niet meer komt , omdat het signaal teveel zou storen op de apparatuur van de marine .
Gast PieterB Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Ja, daar begon ik mijn vraag ook mee. In Den Helder komt geen antenne, die komt in Den Burg op Texel. Vraag is alleen wanneer. Ik heb wel de frequentielijst al gezien, maar geen startdatum.
MacGuinness Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Is Leeuwarden met een Yagi antenne te ver weg? Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Gast PieterB Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Leeuwarden is te ver weg, Alkmaar komt hier (Den Helder) wel goed binnen, maar dat was de vraag niet.
MacGuinness Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Nee dat begrijp ik, maar ik was nieuwsgierig of je uberhaupt al beeld hebt. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Gast DX'r Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Wieringermeer staat ook aan met 1,2,3 en regio tv dus signaal genoeg in die uithoek van het land.
EdjeKroketje Geplaatst: 8 april 2008 Geplaatst: 8 april 2008 Origineel bericht van: DX'r Wieringermeer staat ook aan met 1,2,3 en regio tv dus signaal genoeg in die uithoek van het land. .. en horizontaal!!
Ou-Tannu Geplaatst: 8 april 2008 Geplaatst: 8 april 2008 ja en die gaat strax weer uit he tijdelijke zender dat Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
EdjeKroketje Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Misschien wel als Texel gaat knallen :D trouwens Wieringenmeer was foutje;) die is ook verticaal geworden heb ik uit een doorgaans betrouwbare bron vernomen
Gast ricardo666 Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 In oudeschild alle kanalen te ontvangen hoor. Antenne op 15 meter op onze zeilboot Alkmaar ingelezen op de dreambox. Richard
Ou-Tannu Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 mijn bron zegt nog steeds horizontaal maar goed ik doe verder toch weinig met DVB-T maar het is wel interesant om te volgen Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen