Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

bestaat er een converter om een laptop dvd aan te sluiten aan een "normale" 40 pin ide of eventueel sata?

mvg, pepela

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."

Geplaatst:

Een converter van een laptop dvd/cd naar naar een IDE desktop aansluiting bestaat

post-657-1318259712,3874_thumb.jpg

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

bedankt voor antwoord.

ik heb een site gevonden in nederland waar ik ik dat kan bestellen. alleen jammer dat de verzending (bijna 23 euro) meer kost als de converter.

ik heb het toch nodig, dus er zal niets anders opzitten

mvg, pepela

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."

Geplaatst:

Citaat:
alleen jammer dat de verzending (bijna 23 euro) meer kost als de converter

23 euro verzendingskosten is er erg veel.

Ik zou toch eerst bij de locale winkels gaan informeren.

Het zal wel iets duurder zijn als bij de webshop, maar het mag 23 euro duurder zijn vooraleer je verlies doet.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:
Origineel bericht van: pepela
bedankt voor antwoord.

ik heb een site gevonden in nederland waar ik ik dat kan bestellen. alleen jammer dat de verzending (bijna 23 euro) meer kost als de converter.

ik heb het toch nodig, dus er zal niets anders opzitten

mvg, pepela

ik heb er eentje gezien voor 3 euro plus 7 euro verzendkosten op die bekende veilingsite, nee niet die van de markt

ik mag hier geen linkje plaatsen, als je geintresseerd bent, kun je wel per mail een linkje toegestuurd krijgen, stuur me maar een PM met je mailadres

en de groeten van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen