Gast xbxzotje Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 hallo, Momenteel ben ik aan het experimenteren met een Technomate 5300+ D+ USB + technisat multytenne. Nu heb ik normaal de 19.2, 13.0, 23.5 en de 28.2 of 28.5. Na wat te experimenteren heb ik opeens ook ontvangst op de 7.0w nilesat 101/102 en 5.0w atlantic 3. Nu ontvang ik 7 satelieten op 4 LNB's. Weet iemand als dit ernstige schade kan geven voor de LNB's of als dit geen kwaad kan? Groeten: xbxzotje
Gast aart44 Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Origineel bericht van: xbxzotje Weet iemand als dit ernstige schade kan geven voor de LNB's of als dit geen kwaad kan? Groeten: xbxzotje Kan geen kwaad maar helaas moet ik je mededelen dat je wel kunt expimirenteren maar dat je helaas geen ontvangst zal hebben op genoemde satelieten. Vergelijk de zenders en freqenties maar bij Kingofsat hier heb je Nilesat om te beginnen. Van de vier satelieten die je al ontving hebben er waarschijnlijk een paar dezelfde freqenties als die je nu gevonden hebt.
Gast xbxzotje Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Ah ok ik zal het daar eens nakijken, dus zit er niets anders op als ik meer satellieten wil dan een andere schotel te kopen met motor. Enige suggesties voor de schotel, de grote en zo? Groeten, xbxzotje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen