Gast debm Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Heb een schotel geplaatst met een Triax multfieedhouder voor Astra1-2-3 en hotbird. Installatie is vrij vlot verlopen, echter wanneer ik overschakel van een zender op hotbird naar een andere sateliet bvb Astra1 en dan terugschakel naar een zender hotbird dan zijn alle hotbird zenders "verdwenen", moet de dreambox 500 + dan herstarten en de transponderscan voor hotbird opnieuw uitvoeren. Het probleem is dat dit telken male opnieuw gebeurd. image is SIF (laatste) en diseqc is de maxdigitaal. Iemand enig idee, ik kan eventueel een ander image flashen of zou er een ander probleem kunnen zijn ? groeten
Ou-Tannu Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Andere image proberen lijkt me een simpele stap om even te proberen? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast debm Geplaatst: 8 april 2008 Geplaatst: 8 april 2008 Heb nieuw image geflashed (PLI Iolite) maar probleem blijft zich voordoen, heb ondertussen ook een koppelstuk aangeschaft en wanneer ik de kabels koppel en dus rechtstreeks van de lnb's een na een naar de dreambox tuner ga dan kan ik de 4 sats vlekkeloos nemen dus ik veronderstel een probleem met diseqc?????? Weet iemand soms of je voor de 4/1 diseqc van maxdigital nog iets moet configureren??? bedankt voor een reaktie.
chukky2 Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 je duid toch 4 sateliten aan in je dreambox he?
Gast BGroove Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 Ik heb zelf dan alleen nog ervaring met gemini maar staan je diseqc instellingen wel goed in je dm500?
mebo870 Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Vermoedelijk is de diseqc van maxdigital de boosdoener, heb al van verschillende bronnen gehoord dat deze problemen geven. The key to happiness. Stay away from idiots
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen