Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kreeg vanavond een telefoontje van een kennis die een virus melding van panda virus scan kreeg, systeem strate hierna op.

Na de reboot geeft het systeem op vrijwel alle programmas een foutmelding dat wininet.dll niet bestaat.

een google zoekopdracht met wininet.dll vista en wininet.dll panda geeft in diverse forums aan dat er vanaf vandaag mensen met panda dit probleem hebben.

Wellicht een waarschuwing aan de panda virusscan bezitters alhier.

Geplaatst:

Heel simpel je moet even de WinInet.dll vanaf een andere computer overzetten.

B.v WinInet.dll even op een usb stick zetten vanaf een andere computer of even dowloaden.

Start de computer op in veilige modus en zet het bestand terug op de originele lokatie. c:\windows\system32\

Lukt dit niet dan kun je ook installatie herstel draaien door vanaf de cd te booten.

Dit probleem word veroorzaakt door het smitfraud virus.

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

Geplaatst:

ik had gisteren avond er last van, en na herstarten werkte er nagenoeg niets meer. Ik kreeg internetexplorer volledig niet open, firefox wel, maar na 5 minuten of zo stopte die ermee en wou daarna niet meer opstarten. Trilian deed het niet..... enz.

Vanmorgend, vastbesloten op de pc te formateren, start ik die nogmaals op, en alles doet het weer.

heel vreemd

mvg, pepela

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."

Geplaatst:

Ik heb het er gisteren gelijk afgegooid en draai nu

Avast en dus geen problemen gehad, dank voor de tip.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Gast Andre_ede
Geplaatst:

Hoi,

probleem is inmiddels door Pnada opgelost, volgens hun gaat het om Vista versie's die nog niet voorzien zijn van SP1.

Via een ander forum werd er een bestand bij de Panda Server gevrij gegevn

Geplaatst:

Ik ben blij om te zien dat dit niet mij alleen is overkomen..... Srry jongens ik gun het niemand.

Ik ga dit probleem maar meteen oplossen .

Delete Panda....

Dit zijn zaken die niet voor mogen komen.

Grz

Zapdos

Geplaatst:

idd mag niet voorkomen echter... zelfde grapperij al meegemaakt met norman. 26 Servers BSOD na update naar sp1.

Wat dat aangaat staat meneer pinda niet alleen maar het lot zal je maar treffen. Op zulke momenten ga je je afvragen wat erger is het middel of de kwaal crazy

Geplaatst:

Dit is mij ook overkomen .

Wat kun je nu het beste doen zodat alles weer werkt?

Maite

Geplaatst:
Origineel bericht van: theparasol
je bedoelt igv norman met sp1 op w2k3?

recovery console batch uninstall sp1, norman ff uitschakelen en dan weer sp1 erop -> klaar...

Ik bedoelde met panda.

Geplaatst:

Wat ik heb gedaan is het volgende;

Ik heb van een andere vista machine het betreffende dll file gekopieerd naar een RW disk.

Vervolgens heb ik de probleem machine opgestart met de recovery disk en dan alleen vanuit de dosprompt de dll gekopieerd van de rw disk naar c:\windows\system32

Machine opnieuw gereboot en daarna direct Panda verwijderd.

Bij mij loopt nu Mc Afee 8.5 met spyware plugin..

Was ook meteen van een ander probleem bevrijd met game guard software

Grtz

Zopdos

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen