Ga naar inhoud


[TF 7700HDPVRI] Zijn er problemen mee?


Gast velko

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Mijn neef wil een nieuwe satelliet ontvanger kopen.

Hij wil een PVR en tevens geschikt voor HD.

Ik adviseerde hem de TF7700HDPVR mede omdat ik zelf goede ervaringen heb met andere Topfield ontvangers.

Hij heeft geïnformeerd bij een verkoper, maar deze rade de 7700 af omdat er veel problemen met het apparaat zijn.

Nu lees ik op dit forum over hardware modificaties, zijn er dus problemen met de 7700?

Mij vraag is nu: is het aan te raden om de TF7700HDPVR te kopen?

Heeft iemand ervaringen met dit apparaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: velko

Nu lees ik op dit forum over hardware modificaties, zijn er dus problemen met de 7700?
Heeft iemand ervaringen met dit apparaat?

Dag Velko,
De bovenstaande vraag is wel erg onnozel.
Je schrijft dat je op dit forum iets gelezen hebt maar dan vraag ik me af wat je dan wel gelezen hebt want dit forum staat vol met ervaringen en beschrijvingen van problemen over de TF 77xxHDPVR.
Stel je na het lezen van de berichten zelf de vraag of het aan te raden is om een 77xx te kopen.
Zie Hier en Hier

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet omdat er hier negatieve ervaringen zijn dat deze te veralgemenen zijn.

 

De 7710 HD PVR heeft een zeer moeilijke start gekend maar staat nu op punt zolang je maar de juiste firmware en juiste harde schijf gebruikt.

Dus indien je hem wil kopen incl hardeschijf doe dit dan enkel bij een dealer die hem in de shop staan heeft en vraag naar het model schijf dat er inzit. Vraag ook een demonstratie van de opname functionaliteiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Lezen op dit forum, er wordt genoeg over geschreven

Henri,
Correct, misschien moet de MOD maar besluiten om deze thread te sluiten want anders krijgen we nog een 3e kilometer lange thread erbij die naar mijn mening niets meer toevoegd.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik wel een goed idee. Probleem is ook dat de 7700 relatief meer in het negatieve wordt getrokken nu. Als je geen problemen hebt gebruik je hem gewoon en laat je niets horen, heb je wel problemen ga je zoeken naar een oplossing en kom je bijvoorbeeld terecht op sat4all.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: Henri Aalten
Lezen op dit forum, er wordt genoeg over geschreven

Henri,
Correct, misschien moet de MOD maar besluiten om deze thread te sluiten want anders krijgen we nog een 3e kilometer lange thread erbij die naar mijn mening niets meer toevoegd.


Wie hier gewoon stelt dat de software buggy is en dat dit toestel beter niet gekocht wordt moet ook maar zeggen welke bugs.

Ik motiveer ook waarom ik het toestel wel nog een goeie optie vind voor de topic starter en geef hem een goeie raad om problemen te verkomen.

Ik kan trouwens bij elke gestelde vraag in dit forum zeggen lees andere topics, maar help je dan de topic starter?

Als ik als nieuwkomer de 2 lange 7710 HD PVR topics lees zal ik het vlug opgeven en beslissen op oude gegevens die nu niet meer van toepassing zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aquasat
...
Als ik als nieuwkomer de 2 lange 7710 HD PVR topics lees zal ik het vlug opgeven en beslissen op oude gegevens die nu niet meer van toepassing zijn.

Als je als nieuwkomer of aspirant koper een goed beeld wilt hebben en je vraagt om advies dan vind ik nog steeds dat je de daarvoor relevante threads helemaal moet lezen want anders snap de de achtergronden niet van opmerkingen die nu geplaatst worden.
Meestal zijn dit opmerkingen die vaak gebaseerd zijn op oude en nieuwe gegevens.
Ik weet ook wel dat mede door de vervuiling (niet relevante opmerkingen - discussies) het lezen van dergelijke thread geen sinecure is maar je kunt alleen voor jezelf een goed beeld krijgen als je ook echt alle In`s en Out`s kent.
Dientengevolge ben ik nog steeds van mening dat we deze thread moeten sluiten en verder gaan met de 2 al bestaande threads.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...