Gast Vegasboy Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Hallo wie o wie kan mij helpen voor ik over ga tot het bestellen van een nieuwe cam. Ik heb me vanavond geaboneerd op het nieuwe HDTV pakket van CD. Ik heb een topfield 7700 en gebruik al een half jaar de Matrix Reborn cam voor CD, gaat prima upgrades alles super. En in mijn tweede slot zit een nieuwe Irdeto moduul geschikt voor het Euro1080 pakket. Werkt perfect. Alleen ik krijg nu dus geen beeld op mijn ontvanger op de nieuwe CD HDTV kanalen. Na checken van mijn Matrix Reborn moduul zie ik ineens dat hij geschikt is voor MPEG2 DVB codering. Dus de MPEG4 van CD HDTV gaan dus niet. Welke seca cam laat wel MPEG4 door. De mediaguard of de allernieuwste Aston , de 1.05 die ik heb werkt trouwens ook niet. Wie heeft advies. Alvast bedankt.
Murdock Geplaatst: 8 april 2008 Geplaatst: 8 april 2008 Tot nu toe werken volgens mij alleen de nieuwe Aston, Powercam en Mediaguard CAM. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Satwatcher Geplaatst: 8 april 2008 Geplaatst: 8 april 2008 Gaat hier ook goed op Super T-Rex. Satwatcher ---------------------------------------
TangoBravo Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Op mijn Sharp LC-46HD1E heb ik de Mediaguard gebruikt, dat was bagger, er kwam gewoon geen HD beeld door, en bij het schakelen tussen de HD kanalen en SD kanalen raakte hij steeds het spoor bijster. Nu heb ik de Powercam Pro er op (geleend van mijn dealer om te testen), en die doet het een stuk beter. Alleen heb ik bij NGC toch nog zo nu en dan, ongeveer 1 keer per 2 - 3 minuten een digitale veeg over het scherm, net of hij het niet goed heeft bij kunnen houden. T B
MacGuinness Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Ik gebruik de T-Rex. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
AEO Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Hallo, Ik heb een Magic Module, waar ik ooit eens een Matrix van heb laten maken, er stond MR1230 op, of zoiets. Ik heb alles gewist met mijn CAS2. Nu las ik dat ik hem weer terug naar Magic Module moet zetten, ik heb de Magic Module Loader software op mijn PC, maar als ik de module verbindt, dan krijg ik de melding UNABLE TO CONNECT MODULE. Vanwege de gratis probeerperiode van CD met HDTV, wil ik er Tetra 1.0 op zetten, maar dat wil me niet lukken. Wie weet er goede raad? Al vast bedankt. Arnold Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Gast aart44 Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Eerst met de cas interface de Dreamload er op zetten gewoon vanaf adres 0 als het een oude MM is zit er een Toshiba flash in en daar is wel de dreamload voor te vinden. Dan verder kun je hem in de ontvanger stoppen en proggen met een MM progger dus even de Tetra er op zetten. Een MM progger ziet er zo uit,
AEO Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Sorry, die heb ik niet, maar er is nog een probleempje met mijn CAS2, als ik de module er in steek pakt hij vaak moeilijk. Nu maakt hij wel kontakt, maar dit bericht verschijnt er: CAM verbonden Xilinx XC9536XL CPLD Version 3 gevonden Functionaliteit niet gegarandeerd Flash onbekend: Fabrikant ID: 0x0090 Device ID: 0x0000 Initialiseren CAM Betekent waarschijnlijk dat er geen goed kontakt is he? Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Gast aart44 Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Ja mijn MM doet dat soms ook een keer er uit wil nog wel eens helpen maar daar kan ik je verder niet mee helpen. Een paar jaar geleden wel eens wat gelezen over de cam openmaken en doorsolderen dacht ik maar wat dat weet ik niet meer. Overigens over dat Tetra gisterenavond ook steeds op de gewone kanalen blijft hij hangen dus dat Tetra is ook de oplossing niet, ik dacht dat er ook geen kaartupdates mee komen. Maar het is leuk om even te testen op de HD kanalen.
AEO Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Het liogt aan de CAS, er zit één pennetje een beetje scheef, en ik moet steeds wat sjoemelen voordat hij goed kontakt maakt. Ik ben nu bezig om er MR1130 op te zetten, en dan hoop ik hem in dreamload te kunnen zetten via het menu van de ontvanger. CAM verbonden Xilinx XC9536XL CPLD Version 3 gevonden Manufacturer ID: 0x01 Device ID: 0x2249 Flash: AM29LV160LV Dit verschijnt er als het kontakt goed is, en er staat nu MR1130 op. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Gerard 76 Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Diablo werkt goed,dit is her en der op dit forum te lezen.
radio man Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Volgens mij is de Mediaguard nergens te koop voorlopig, heb dus maar gauw een Powercam Pro besteld...
digitaal kijker Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Origineel bericht van: Gerard 76 Diablo werkt goed,dit is her en der op dit forum te lezen. klopt ik draai daar mee en de HD zenders werken perfecto. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
alfred de witt Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 x cam met 3008 firmware werkt hier goed. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
TangoBravo Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Ik heb nu de Powercam Pro er een paar dagen in zitten, maar deze valt mij toch tegen. Regelmatig, zowel bij HD als bij SD uitzendingen, komt er er een hik in het beeld, alsof er een stukje beeld overgeslagen wordt. Ik blijf nog even doorzoeken naar een betere. T B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen