Gast kevinevo7 Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Hallo, Ik gebruik een AXAS III ZCAS voor mijn TVV kaartje. Ik wil nu de HD kanalen ontvangen, maar krijg enkel geluid. Kan ik deze CI niet gebruiken? Mvg, Kevin
radio man Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Citaat: Ik kreeg te horen dat Film1 HD "een kwestie van enkele maanden" is. Of dat alleen Film 1.1 of alle drie wordt wist-ie niet. Film1 HD is maar 1 kanaal. Alle films op Film1.1 die in HD zijn, worden gelijktijdig op Film1 HD uitgezonden. Daar zit wel een apart Dolby 5.1 spoor bij. Momenteel zendt men nog weinig films uit met 5.1 geluid, maar het gebeurt af en toe dus wel. Da's mooi, wie eenmaal DD 5.1 via BBC HD gehoord heeft wil niet anders meer... Gemiddeld worden er per etmaal zo'n 13 films op Film1.1 uitgezonden en daar zitten er meestal zo'n 10 of 11 bij in HD. Dit is dus de situatie bij de digitale kabel, maar zal bij CDS ongetwijfeld ook zo worden. Groeten, Alfons
TangoBravo Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 Ik heb nu de Aston 1.07 versie 2.18 in mijn Sharp TV en hiermee werkt het hele HD gebeuren eindelijk naar behoren. De Mediaguard werkte in het geheel niet (zoëven kreeg ik bericht van mijn dealer dat volgens Canal Digitaal dat ding goed werkt, zolang je de ontvanger maar aanzet op een HD kanaal, start je eerst op een SD kanaal dan doet hij het niet goed, ik kan dat niet meer testen want ik heb hem niet meer). De Powercam bleef ook kuren vertonen, het leek steeds net of hij de datastroom niet aankon, om de paar minuten vielen er stukken uit het beeld, ook tijdens SD uitzendingen. Dus voor de Sharp LC-46/52HD1E TV's beveel ik de Aston aan. T B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen