Andre2004 Geplaatst: 8 april 2008 Geplaatst: 8 april 2008 Ik las dit bij mijn dealer misschien lost dit wat problemen op. Als gevolg van een hardware fout, kunnen de TOPFIELD tuners van de typen TF7700HD-PVR en TF7710HD-PVR niet automatisch ge-updated worden. Ten einde deze vervelende tekortkoming op te heffen, heeft de fabrikant besloten alle toestellen terug te halen voor een kostenloze reparatie. Wij verzoeken u daarom onderstaande gegevens in te vullen en te verzenden.
WPW Geplaatst: 8 april 2008 Geplaatst: 8 april 2008 Oja? of bedoel je dit niet? >klik< gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Andre2004 Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Geplaatst: 9 april 2008 Ik vond dit en dacht bij mezelf er kan niet genoeg aandacht aan worden gegeven ik zet hem maar op het forum beter te veel als te weinig aandacht. Vandaar. Groeten Andre
Sigma Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 ja het is leuk om er aandacht aan tegeven maar van welke datum is die melding dan kortom is het oudnieuws of nieuw? Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen