Ga naar inhoud

geen ontvangst meer op goldkaart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

sinds vanavond (zaterdag 6 okt)krijg ik telkens in beeld"steek kaart in"<BR>hebben ze een beveiliging erop gezet ???<BR>wie kan mij helpen ?<P>ik heb al meerder files geprobeerd<p>[ 06-10-2001: Message edited by: The CriMiNaL ]

Geplaatst:

Ook hier hetzelfde probleem met de Philips.<P>In mijn Echostar doet het kaartje het nog.<P>Het ligt dus aan het type ontvanger.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:

versie 19 zit in de pilips weet iemand hier meer van (ik houd al niet van deze ontvanger)<BR>maar moet naar een oplossing)waarschijnlijk<BR>oude softweare terug zetten maar hoe voorkom ik dan dat er weer nieuwe in komt door mijn vrienden van canaaaaal mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Geplaatst:

ik heb de oplossing<BR>download de angel files van duck<P>of icq=75813638

Geplaatst:

SINDS GISTERAVOND 6-10-2001 GW UITGESCHAKELT OP PHILIPS EN NOKIA EN ECHOSTAR OP MIJN STRONG NIET. <BR>WAT IS ER GEBEURD ???????????? confused.gif" border="0

Geplaatst:

canal+ gaat echt niet stilzitten en het ons te gemakkelijk maken.Ze zullen er alles aan proberen te doen om zwartkijken tegentegaan.<BR>Officiele canal+ recievers hebben door canal+ goedgekeurde software waarmee ze vanalles kunnen doen (denk maar aan de groene balk die een tijdje geleden in beeld kwam(softwareupdate)waar niemand op te wachten zat.<BR>Andere ontvangers, "vrije",hebben hier geen last van b.v. humax5400,strong.<BR>Die hebben ook geen regiocode en kunnen dus ook taq enz ontvangen.<BR>Gewoon goed zoeken de oplossing stond al een hele tijd online op diverse sites.<BR>Dit zal ook niet de laatste aanval zijn.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.