q Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Zoals ik al schreef vind ik het beeld stabieler .Wat de ontvangst van HD betreft kan ik me moeilijk uitspreken daar ik nog geen geen HD-televisie heb.Misschien minpunt is het trillend overkomen van de teletextpagina's.
Bamoah Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Ja dan ook niet reageren, vraag heeft betrekking op het HD gebeuren. <-->Exterminate..Exterminaaaaate !!<-->
Coliseo Geplaatst: 17 april 2008 Geplaatst: 17 april 2008 Origineel bericht van: Bamoah Ja dan ook niet reageren, vraag heeft betrekking op het HD gebeuren. Ja, waarom vroeg je dan naar de eerste ervaringen toen q al aangegeven had dat hij geen geen HD-tv bezit...
Gast Heero Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Origineel bericht van: Bamoah Wat zijn de eerste ervaringen ? Rond 15 mei kan ik meer vertellen, want de veertiende komen ze hier VDSL2 en HDTV installeren. .
digitaal kijker Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 ben eens benieuwd van je ervaring en oordeel erover Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen