Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb je sinds zaterdag ook problemen met "insert card"op je philips receiver.<BR>download dan de angel files van duck die werken prima,en de nieuwste files van murdock werken nu ook weer<P>succes<p>[ 07-10-2001: Message edited by: The CriMiNaL ]

Geplaatst:

en werkt Taq niet verander dan de PBM<BR>in,00 06 00 00 80 00 09 DE<P>suc6<BR>bonzi laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb deze veranderd maar het werkt m=nog niet. Is er misschien een betere oplossing.

Geplaatst:

Zoek op het message board bij Duck, naar een een posting met de titel Canal+&Taq patch van ene Chris. <P>Hier staat een advies over Snejk (nee geen snack). Werkt als dde brandweer op Taq.<P>Groetjes Tobo01

Geplaatst:

Werkt inderdaad met C+ en Taq's.<BR>Zapt wel wat trager en is niet AU.<P>Ik verwacht binnen enkele dagen daar ook wel weer een oplossing voor.<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Grtz, Robbee

Geplaatst:

ja murdock files werken prima maar zijn wel wat traag ,dus toch maar angel files erin ,<BR>sorry murdock

Geplaatst:

Weet iemand waar ik die snek files vandaan kan halen? kan ze bij duck niet vinden.<BR>Werk met een GW + mastera op een philips dsx6073. De nieuwe files van murdock werken perfect alleen de teq. kanalen niet ook niet de update die hierboven beschreven staat.

Geplaatst:

Helaas de link werkt niet, althans niet op dit moment. <BR>Probeer het later nog even.<BR>In iedergeval bedankt voor de genomen moeite.

Geplaatst:

Heb de files inmiddels binnen en gebrand op GW.<BR>Alles werkt behalve de taq. kanalen wordt er echt gek van confused.gif" border="0 weet het niet meer... werken die kanalen dan niet samen met een philipd DSX 6073.<BR>Wie weet nog een oplossing wink.gif" border="0

Geplaatst:

Bedankt Bonzi.<P>Ik wacht met smart af...<BR>Ben zelf nog niet nog niet zover om dit zelfstandig op te lossen.<P>Groetjes BCQQL. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Bij eend staan inmiddels ook de Snejk files, en eveneens berichten van anderen dat Taq weer werkt.<P>Bij mij nog steeds als de brandweer!<P>Groeten,<P>Tobo01

Geplaatst:

Met welke ontvanger werk jij dan?<BR>Ik krijg het niet aan de praat, wel ondertiteling maar zwartbeeld.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.