Con Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Ik ben dan wellicht geen erelid maar ik stond wel nummer 1 op de tweede pagina van Google, een hele eer, dank jullie allen. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Poetsdoekje Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Origineel bericht van: Con Ik ben dan wellicht geen erelid maar ik stond wel nummer 1 op de tweede pagina van Google, een hele eer, dank jullie allen. HG CC Je staat ook redelijk vooraan in het alfabet, vandaar En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Con Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Origineel bericht van: Con Ik ben dan wellicht geen erelid maar ik stond wel nummer 1 op de tweede pagina van Google, een hele eer, dank jullie allen. HG CC Je staat ook redelijk vooraan in het alfabet, vandaar Da's nu weer flauw, had ik eindelijk wat zelfvertrouwen terug sinds jaren en wordt nu met één seconde teniet gedaan. Weet je, ik stort wel een flappie van € 500,00. Goed voor m'n zelfvertrouwen . . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
D.Quijote Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Krijg nou wat, daar hebben we Sjaak(k) weer, welkom terug !!! Volgens mij is het de hele maand 1 april, nog ff en we hebben Alan S weer terug als moderator. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
omanski Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Hééé Sjaak(k) onze zendamateur is weer terug !!!!! Welkom, en doe je best !!! :D Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
cookie monster Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Origineel bericht van: JosFop4Sat Een nieuw erelid krijgt voortaan dit toetsenbord :http://www.classiccmp.org/dunfield/sinclair/h/zx80.jpg Ik heb nog een werkend exemplaar op zolder Wij hadden destijds den opvolger , den 81 , is da'ook goe' ?? Origineel bericht van: Fiene56 Origineel bericht van: cookie monster Ik ben ben tevrede & apentrots met mijn benoeming tot: "Te lelijk om knap te zijn" !! Kijk, dat noem ik nog eens een titel. Dat doet zo snel je niemand na. Mischien UGLY 4ALL (I'm) 2 sexy 4 myself C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Unetwork Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 ik wil als titel zeikerdsattepelozetietvlieg hebben onder mijn naam Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Fiene56 Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Origineel bericht van: Unetwork ik wil als titel zeikerdsattepelozetietvlieg hebben onder mijn naam Ik hoop maar voor je dat ie niet onder de kategorie ééndagsvliegen valt. @Sjaak(k) Fijn dat je weer terug bent. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gast aart44 Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) @Drs. IJzerbout, ik zal nu toch weer hard moeten gaan sparen om mijn titel weer terug te verdienen Kijk eens aan na een afwezigheid van een dikke drie maanden is het een verrassing op de vroege morgen mijn stadgenoot Sjaak(k)is weer terug. Pas nog in een bericht geschreven dat er de laatste tijd veel kennis verdwijnt. Sjaak(k) welkom terug!!
Ron Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Ik wil hier even een opmerking over plaatsen. In het moderator forum nemen wij beslissing democratisch en het had niet veel gescheeld of Sjaak(k) had democratisch weg mogen blijven. Ondanks mijn stem om hem een laatste kans te geven (ik zegh dat er even duidelijk bij om lullige opmerkingen van ???? richting mij te voorkomen) waren er een aantal moderators (bijna de helft) die fel tegen waren. Sjaak zal dus nu op zijn tellen moeten passen want de tolerantie is bij aan aantal moderators nul en voor eerder gebanden geldt: 1 fout = definitief exit. Ron
Gast decodertje Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Origineel bericht van: Unetwork ik wil als titel zeikerdsattepelozetietvlieg hebben onder mijn naam zeikerd kan wel maar de rest past er niet op
arie kanarie Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Sjaak(k, welkom terug, ik miste de laatste tijd je (eigen)zinnige bijdrage grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
djpetit Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Geplaatst: 11 april 2008 Nou iedereen bedankt voor zijn/haar uitgebreide uitleg. Ik wist niet dat mijn post zoveel teweeg bracht. Maar goed ik begrijp dat ik nog een lange weg moet gaan. In ieder geval op naar de 100 berichten (en op het moment van schrijven dus nog maar 27 te gaan). mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Aanbevolen berichten