Toppers Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 @ Toxic // Ron Tussen de regels door toch goed "geluisterd" naar de reacties van diverse boardeelnemers. Van deze zijde dan ook mijn complimenten aan Toxic voor de terugkeer van Sjaak(k)
Gast Paullo Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Het is inderdaad de maand van de terugkeer ........ Goed nieuws. !!!! Heeft Sjaak(k) misschien aan elke moderator een signaalversterker cadeau gedaan ? Greets
klinkie Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 sjaak terug ??? moet niet gekker worden........... ik hoop dat je de smiley`s in zijn profiel heb uitgezet ron dat zeg ik ..............linux
Gast satster Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Hey die Sjaak --- -. -.- .-. ..- .. -.. / ...- . .-. --. .- .- - / -. .. . -
Gast Pacman Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Origineel bericht van: satster Hey die Sjaak --- -. -.- .-. ..- .. -.. / ...- . .-. --. .- .- - / -. .. . - "onkruid vergaat niet" ? haha
Aanbevolen berichten