Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Citaat:
"Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten"

Het nieuwe eredivisiekanaal, dat bij de start van het nieuwe voetbalseizoen van start moet gaan, gaat ongeveer 10 euro per maand kosten. Dit bericht De Telegraaf. Ook zal het kanaal niet de hele week uitzenden, maar alleen als er live wedstrijden te zien zijn (vrijdag, zaterdag en zondag). Het is de bedoeling dat straks elk huishouden onafhankelijk van kabelaar of andere aanbieder abonnee kan worden van de nieuwe zender. De exploitanten hopen het huidige aantal abonnees van live voetbal (circa 280.000) vast te houden, dat de komende jaren zou moeten doorgroeien naar zo’n 600.000 à 700.000. Pay-per-view (waarbij kijkers per duel betalen) zal niet meteen tot de mogelijkheden behoren, omdat dat technisch in een slechts een klein deel van Nederland te realiseren is. Voor de registratie van de wedstrijden zouden Eyeworks, NOS (die na de zomer weer de samenvattingen heeft) en een of meerdere facilitaire bedrijven in de race zijn.

 

Bron:mediamagazine

 

Hopelijk Eyeworks brengt de wedstrijden prima in beeld!!! cool

heeeeeeee......biertje!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik verw8 dat het op deze manier ook een flop wordt. Feitelijk is het al bewezen dat het zal floppen. Dat ze niet geleerd hebben van het Versatel/Tele2 verhaal... Begin vorig jaar vroeg Tele-2 ook al een tientje als je verder voetbal wilde kijken en uiteindelijk is het eigenlijk nooit wat van gekomen.

 

Nu zit het gratis in pakketten of maximaal voor 6 Euro per maand. Met 6 Euro per maand kunnen ze nog wat opbouwen. Met een 10-tje stoot je mensen af. Dit is dan denk ik ook het maximum wat ze kunnen vangen... Jammer helaas voor het Voetbal. Nederland is geen Spanje, Italie of Engeland.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt van de mogelijkheden en de beschikbaarheid af, het streven is aanbieden op ieder platform en technisch eenvoudig te bedienen. Bovendien zijn er plannen abo's te koppelen aan seizoenskaarten bij een club. Die 280.000 houden ze sowieso vast en er wordt een langzame groei voorzien.

 

Als dan ook nog eens iedere gewenste wedstrijd kan worden gekozen is er wel degelijk succes mogelijk.

 

Wel zie ik beren op de weg als het gaat om de beschikbare kanalen, CDS kanalen zijn erg kostbaar, Digitenne heeft helemaal geen extra kanalen beschikbaar en IPTV is nog steeds niet overal uitgerold en je hebt toch zeker 4 kanalen nodig per weekend.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze weten het wel weer te brengen. dat is 12x10=120 euro wil je dan straks betalen voor je eigen cluppie dan zal dat ongeveer 5 euro per wedstrijd worden x 16 wedstrijden is 80 euro dan betaal je 200 euro op jaar basis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij ook niet echt te gaan lukken.

Voetbal is leuk maar voor mij niet leuk genoeg om er 10 euro per maand aan te besteden, aan die weinig hoogstaande wedstrijden.

Zogauw er ppv is zal ik er wel een wedstrijdje aan wagen maar dat is nog ver weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kanaalcapaciteit is niet zo'n probleem. Zelfs bij CDS niet(!). Met twee kanalen komen ze zeer ver (verdeling wedstrijden over het weekend). Afgelopen jaar was het namelijk al zo dat je met twee kanalen maar ca. 2 (soms ook 4) wedstrijden niet live waren. Alleen de laatste twee ronden is alles tegelijkertijd en zijn er 9 kanalen tegelijkertijd nodig... Tja voor deze 4 uur per jaar kunnen ze toch ff tijdelijk een 7-tal themakanalen uitschakelen (zo deed Arena het ook(!) en tja... je mist niets hierop is toch veer herhaling) Problem solved ;-) En als ze hetzelfde schema aanhouden als bij dit seizoen dan lukken alle wedstrijden op 4 kanalen... Dan is het dus 2 themakanelen ff tijdelijk benutten.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoort mij niet snel klagen dat iets te duur is, maar mij verliezen ze hier echt mee als klant.

 

Een iets ander verhaal wordt het als we perfecte HDTV kwaliteit voorgeschoteld zouden krijgen, maar dat verwacht ik niet. Ik heb vanuit Eyeworks en/of Endemol nog nooit iets over HDTV initiatieven gehoord, dus dat zal ook nu wel niet het geval zijn.

Maar verras me zou ik zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, hier moet waarschijnlijk alles gratis als ik het zo lees. Verliezen als klant? Hoezo? nu betaal ik ook 10 euro aan tele 2. En ik heb dat als voetbalfan er wel voor over. Daarvoor zie je dus alle wedstrijden van jouw club. Wat wil je dan? geld toe? Overigens zal de toekomst uitwijzen of dit een goede prijs is. Voor mij in ieder geval wel. Voor 10 euro zie ik alle wedstrijden van mijn club, en daarnaast nog diverse andere wedstrijden live. Ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen is begonnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat eredivisie kanaal weer misluking gaat worden net als sport7 waarom laten ze niet voetbal bij sport1 hebje meteen ook meer sport er bij plus die heben ervaring met hdtv uitzenden in hd want daar wachtend kijkers op voetbal in hdtv . groeten dj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal jaren geleden zij de voorzitter van de KNVB "Wij gaan iets nieuws doen" en kwam met sport7 op de proppen, wat en flop weet.

 

Wellicht is nu het motto "We gaan het opnieuw proberen" verwacht zelf dat het weer een flop wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze lijken bij CD steeds weer te vergeten dat de tijd van monopolie voorbij is. Digitenne is een alternatief, snel internet met telefoon én tv is een alternatief, en als ze zo doorgaan wordt de digitale kabel ook weer een alternatief.

 

Dit komt bovenop de prijsverhoging van set top, en dat begint zo langzamerhand erg irritant te worden, dat jagen op steeds meer geld!!!

 

Ze willen maar niet snappen dat lang genoeg klantje pesten op een gegeven moment ervoor zorgt dat je klanten weglopen!!!

 

Ik in ieder geval wel. Heb al snel internet met bellen, voor een beetje meer zit daar tv bij.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 euro per maand????

 

Veel te duur voor allemaal en je kun veel beter Sport1 gebruiken, goedkoper en makkelijke abonnee via Canal Digitaal.....

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...