Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Gast djdakman

Ik verwacht zelf dat tele2 ook gewoon weer op de sat komt , hoewel ik daar gelukkig niet van afhankelijk ben en wat HD betreft er zitten geen dvi of hdmi aansluitingen op alleen scart , maar zo`n boxje kan natuurlijk nog komen ......

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er was altijd al reclame alleen net na de eerste helft in het begin van de rust en (volgens mij) net ook voor het begin van de tweede helft.

 

Ik heb er geen moeite mee dan ga ik wel wat te drinken/eten halen want dat aan elkaar gelul slaat toch vaak nergens op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Het Tele2 voetbal kanaal zal verdwijnen van de satelliet.
Aldus bronnen bekend met de sytuatie bij Tele2


En hoe denk CDS dit financieel naar de klanten toe op te lossen?
Eerst betaalde we 19.95 voor alleen Tele-2, toen is ná diversen prijsverhogingen het voetbal naar het Top Pakket gegaan, de totaalprijs voor het totale pakket bleef dus gelijk mét het voetbal.
Zometeen géén voetbal meer, maar wel volle bak betalen, lekkere oplichting zo bij CDS.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: Johan45
Het Tele2 voetbal kanaal zal verdwijnen van de satelliet.
Aldus bronnen bekend met de sytuatie bij Tele2


En hoe denk CDS dit financieel naar de klanten toe op te lossen?
Eerst betaalde we 19.95 voor alleen Tele-2, toen is ná diversen prijsverhogingen het voetbal naar het Top Pakket gegaan, de totaalprijs voor het totale pakket bleef dus gelijk mét het voetbal.
Zometeen géén voetbal meer, maar wel volle bak betalen, lekkere oplichting zo bij CDS.


Het zou me niets verbazen als ze dat doen, maar het is nog even afwachten, eigenlijk verwacht ik nog wel een oplossing via sport1 (dan komen ze een kanaal tekort) of dat de tele2 kanalen worden vervangen door Eredivisie Live 1 en 2.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een link, zie het even niet staan!!

Ja zeker moeten ze ons niet in de kou laten staan!!

 

Ik zie het al staan!!!

 

Veel gestelde vragen!!!

 

Kan ik ook op de camping Eredivisie Live ontvangen? sluiten

Je kunt door middel van een schotel of digitale televisie via de ether Eredivisie Live kijken indien je beschikt over een abonnement inclusief Eredivisie Live.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanvulling.

Als ik verder neus op de Eredivisie site, staat aangegeven, dat als je al Ziggo hebt, het eenvoudig is om Eredivisievoetbal toe te voegen. Even verder weer een postcode check en ook deze geprobeert. na enig zoeken, geeft hij aan dat Eredivisie voetbal (nog)niet via Ziggo te abbonneren is, terwijl ervoor stond van wel. wat moet ik nu geloven? er was toch ook een akkoord met Ziggo.Prutsers.

 

Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op televisie

 

Beleef ieder weekeinde rechtstreeks de spanning van de Eredivisie. Gewoon op je televisie. Iedere speelronde worden alle negen wedstrijden live uitgezonden.

 

De zender heeft drie subkanalen. Er worden in het nieuwe speelschema van de Eredivisie nooit meer dan drie duels op één tijdstip gespeeld, waardoor je altijd de keuze hebt welke wedstrijd je het liefst wil zien. Zo hoef je geen minuut meer te missen van je favoriete team.

 

Eredivisie Live biedt je naast het live voetbalgeweld de leukste voetbalprogramma’s met de beste presentatoren en kenners.

 

 

dit staat er op de eredivisie site, er zijn dus geen 4 maar 3 subkanalen, omdat er maar 3 wedstrijden tegelijk worden gespeeld, dus er is geen sprake van een 4e kanaal, zoals hier steeds gezegt wordt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Zometeen géén voetbal meer, maar wel volle bak betalen, lekkere oplichting zo bij CDS.


?? Daar is op dit moment nog niets zinnigs over te zeggen ??

De onderhandelingen lopen nog volgens CanalDigitaal heb ik in een op verzoek van de schrijver verwijderd bericht hier gelezen.
Bronnen bekend met de sytuatie bevestigen echter dat de besprekingen moeizaam verlopen.
Afwachten dus ......

ps. Ik heb al in een vel eerder stadium aangegeven mijn Toppakket te hebben opgezegd ivm met het voetbal ja dan nee op de satelliet.
Men viel over mij heen want ik was ik weet wel niet allemaal en onzin dus.
Nu kan ik echter rustig even de kat uit de boom kijken en beslissen wat ik ga doen als de kaarten geschut zijn...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rog

De zender heeft drie subkanalen. Er worden in het nieuwe speelschema van de Eredivisie nooit meer dan drie duels op één tijdstip gespeeld, waardoor je altijd de keuze hebt welke wedstrijd je het liefst wil zien. Zo hoef je geen minuut meer te missen van je favoriete team.

dit staat er op de eredivisie site, er zijn dus geen 4 maar 3 subkanalen, omdat er maar 3 wedstrijden tegelijk worden gespeeld, dus er is geen sprake van een 4e kanaal, zoals hier steeds gezegt wordt.


Dan lees je niet goed. Als er 3 subkanalen zijn, is er dus ook 1 hoofdkanaal. En 3 plus 1 is bij mij nog altijd 4. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: elembeetje
Hallo satkijkers van tele2 voetbal.

Ik denk dat het over is met live voetbal via CDS. Deze hebben geen overeenstemming kunnen bereiken over de uitzendingen via Sport1. Dit staat vandaag(vrijdag 11-07-2008) te lezen in AD Sport Pro


Sport1 is niet (meer) van CDS (maar van UPC) en dus is deze opmerking absoluut van geen waarde. Er zijn meerdere (klein) kabelaars in NL en daar gaan ze ook gewoon een contract mee afsluiten alleen de grote jongens waren even belangrijker en de satelliet gaat echt niet vergeten worden!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...